תוכן שיווקי

לקראת כנס טיבקו של יעל תוכנה, 7 במרץ, 2011

ואדים חשנסקי, ארכיטקט ראשי ביעל תוכנה, אומר: Complex Event processing” צבר תאוצה והוא זה שנותן לארגונים את היכולת לזהות ולנהל דפוסי התנהגות, אירועים שונים המתרחשים בתוכם ולקשרם לתהליכים עסקיים"

03/03/2011 20:12

ואדים, מה זה מה זה Complex Event Processing – CEP?
ה-CEP נותן מענה לזיהוי וניהול דפוסי התנהגות ואירועים שונים המתרחשים בארגון, כמו גם קישורם לתהליכים עסקיים. בעולם העסקים הדינאמי של היום נדרשים הארגונים להגיב במהירות לכל הזדמנות עסקית או שינוי על מנת למקסם רווחיות ולמזער סיכונים. מערכות ה-IT אינן נותנות מענה הולם, למרות שהמידע העסקי קיים בידיהם. מצב זה מעלה את הצורך בפתרון המאפשר לנתח את הפעילות הארגונית והמגמות המסתמנות ולהגיב בזמן אמת. המענה הנדרש צריך גם להתמודד עם כמויות עצומות של מידע, לספק יכולת להגדרת כללים, לקבלת החלטות ולניהול מכונות מצבים מורכבות בצורה האינטואיטיבית והפשוטה ביותר.

Business Event, מבית TIBCO, המיוצגת בישראל על ידי יעל תוכנה ומערכות, הוא מוצר מוביל בתחום CEP, המשמש כמנוע לעיבוד נתונים, מבוסס על חוקים, מאפשר לארגונים לנהל ולזהות תבניות משמעותיות מתוך אינספור האירועים המתרחשים ברחבי הארגון. התבונה העסקית ממומשת על ידי מנוע של חוקים לוגיים ומכונות מצבים בעל ממשק משתמש ידידותי. הפתרון מאפשר לארגונים לזהות בעיות מראש, לפעול באופן פרו-אקטיבי לסיכולן ולנצל הזדמנויות קצובות בזמן אשר לא היו מתאפשרות אחרת.

כיצד משתלב המוצר במערכות/פתרונות טיבקו, המיוצגים בישראל על ידי יעל תוכנה?
Business Event הינו רכיב עצמאי המשתלב באופן מלא בשלל הפתרונות של טיבקו, עם סביבת פיתוח אחת ואינטגרציה מלאה לפתרונות ESB, BPM ו-BI. המודל הקונספטואלי של Business Event מאפשר לבנות תהליך המשלב בין מערכת חוקים, מכונות מצבים ותבניות המסייעות בניתוח האירועים, מציאת הקשר ביניהם וקבלת החלטות.

פרט מעט אודות הפתרון והיעילות העסקית.
*    שיפור  Time To Marketבאמצעות מענה מהיר ביותר לשינויים עסקיים
*    זיהוי הזדמנויות עסקיות על פי התנהגות צרכנית מיוחדת
*    זיהוי מגמות והתראות על חריגים העתידיים להתרחש (כגון: מחסור במלאי, עומס יתר, גריעה בשרות וכו') על בסיס טרנזקציות העוברות ברשת בזמן אמת
*    זיהוי וניתוח כשלים ונקיטת פעולות מיידיות באופן אוטומטי
*    אוטומציה של תהליכים עסקיים דינאמיים ומרובי תרחישים
*    זיהוי ניסיונות מרמה

יעל תוכנה ומערכותמהם המאפיינים ייחודיים שיעל תופסת במוצר?
המוצר תומך בפרוטוקולים ועומד בסטנדרטים המתקדמים בתחום כגון מידול מבוסס UML, עיבוד חוקים מבוסס RETE, עבודה עם JMS, HTTP, XML, .SOAP. בנוסף המנוע מבוסס תשתית רובאסטית הכוללת  Distributed Cache ומאפשרת חלוקת עומסים, ביצועים, שרידות וזמינות גבוהים. המערכת משלבת כלי BAM בעל יכולות ניטור ותצוגה של הפעילות בזמן אמת. יתרון נוסף שלה, הוא יכולת ניהול תצורה והשמת אוטומטית של החוקים מבלי לפגוע או לעצור את הפעילות השוטפת במערכת.

יעל תוכנה, מחברות ה-IT המובילות בישראל, המייצגת את חברת TIBCO העולמית בישראל, תחשוף, בכנס TIBCO השנתי, שיתקים בוילה, גני התערוכה בת"א, סדרת פתרונות וגרסאות חדשות למוצרים קיימים בתחומי ה-BPM, MDM, CEP. , BI, Messaging, טכנולוגיית ענן ועוד.

יעל הינה קבוצת IT  מהמובילות בישראל, המעניקה פתרונות עסקיים מבוססי טכנולוגיה ללקוחותיה. המרכיב המרכזי בהצלחותיה של קבוצת יעל, הינו שותפות ארוכת שנים עם לקוחותיה. שותפות זו מבוססת על אמינות וניסיון מקצועי רב והיא זו המסייעת לנו להבין את צרכיהם העסקיים של הלקוחות. הבנה זו מאפשרת לנו להעניק את הפתרון הטכנולוגי המתאים ביותר למימוש הצלחתם העסקית.

אירועים קרובים