תוכן שיווקי

לקראת כנס TIBCO של יעל תוכנה, 7 במרץ, 2011

בוריס מרגולד, מנהל מוצר spotfire ביעל תוכנה, אומר: "Spotfire של TIBCO צבר תאוצה ומהווה מרכיב חיוני השואף להכווין את העסק במטרה להיות יעיל ורווחי יותר"

06/03/2011 14:46

בוריס, היכן אתה רואה את תחום הBI בשנה הקרובה?
ניתן להרגיש באופן ברור במגמה אשר צברה תאוצה, בה ה BI המסורתי, אשר מציע ללקחוחותיו, ניתוח ותחקור נתונים אינו מספיק. יותר ויותר ארגונים מביעים עניין בכלי BI אנליטים הנותנים חופש למשתמש העסקי למצוא את התובנות העיסקיות ללא התערבות מחייבת של IT ויותר מכך, מאפשרים לראות את התוצרים באמצעים ויזואלים מתקדמים.

ומה ההבדל העיקרי בין כלי ה-BI המסורתיים לכלים המתקדמים, כגון spotfire?
בניגוד לכלי ה BIהמסורתיים, מאפשרים הכלים החדשים למשתמשים העסקיים לנתח נתונים ולאתר מגמות, הזדמנויות ושינויים באמצעים ויזואלים וללא התערבות ה-IT. הקמת פרויקט BI על-פי המודל המסורתי, מחייבת את הארגון לרכוש וליישם מבחר של כלים הנדרשים לצורך פרויקט שכזה ביניהם: כלי , ETL כלים להקמת עולמות/קוביות OLAP בסיסי נתונים ייחודיים, כלים לכתיבת דו"חות ולחקירת נתונים, כלים סטטיסטיים ועוד… כלים אלו מחייבים לא אחת מעורבות עמוקה של אנשי ה IT- כך, שבניגוד לכלי ה- BIהמסורתיים מאפשרים הכלים החדשים למשתמשים העסקיים לנתח נתונים ולאתר מגמות, הזדמנויות ושינויים באמצעים ויזואלים.

הדור הבא של כלי BI מאפשר לכל מקור מידע פנים ארגוני או חיצוני לקחת חלק בתהליך היצירה של תוצר התובנה העסקית במטרה לאפשר לכל בעל תפקיד בארגון למלא את תפקידו. כלים אלו מאפשרים: לאתר את השונה והחריג (לטוב ולרע), להבין מה עומד מאחורי מידע זה, לשלב (במידת הצורך) תחזית ו/או מודל סטטיסטי מתאים ולהוביל את הארגון לקבלת ההחלטות פרואקטיביות עם הפנים קדימה. כל זאת תוך תצוגה ויזואלית ודינאמית.


יעל תוכנה ומערכותמה היתרון העיקרי בויזואליות?
ניתוח נתונים ויזואלי מאפשר למשתמש הידע בארגון לזהות במהירות מגמות, הזדמנויות ושינויים באופן פשוט להבנה, ועל בסיסן לקבל החלטות פרואקטיביות רלוונטיות.

למי מיועד spotfire?
חבילת הפתרונות של Spotfire מעניקה מענה לקשת רחבה של משתמשים עסקיים בארגון, החל באנליסטים, חוקרים וסטטיסטיקאים, דרך אנשי תכנון ניתוח ובקרה ועד משתמשי קצה ומנהלים בכירים.

מהם התועלות העסקיות?
*    יכולות אנליטיות ויזואליות יוצאות דופן וחופש פעולה ללא תלות מחייבת באנשיIT – מאפשרות שיפור משמעותי ב-Time To Marketבאמצעות מענה מהיר ביותר לשינויים עסקיים

*    זיהוי מגמות, כשלים והזדמנויות עסקיות, המאפשרות לקבל החלטות פרואקטיביות

*    מיצוי מקסימאלי של הידע הארגוני ומינופו לתועלות העסקיות כולל גם תשתיות BI מסורתיות קיימות (Microsoft analysis services)

כיצד משתלב המוצר במערכות/פתרונות TIBCO, המיוצגים בישראל על ידי יעל תוכנה?
Spotfire הינו רכיב עצמאי. בנוסף, ניתן לשלבו בשלל הפתרונות של TIBCO, עם סביבת פיתוח אחת ואינטגרציה מלאה לפתרונות CEP, ESB, BPM ו-BI.

יעל תוכנה, מחברות ה-IT המובילות בישראל, המייצגת את Spotfire של חברת TIBCO העולמית בישראל, תחשוף, בכנס TIBCO השנתי, שיתקים בוילה, גני התערוכה בת"א, סדרת פתרונות וגרסאות חדשות למוצרים קיימים בתחומי ה-BPM, MDM, CEP. , BI, Messaging, טכנולוגיית ענן ועוד.

"יעל הינה קבוצת IT מהמובילות בישראל, המעניקה פתרונות עסקיים מבוססי טכנולוגיה ללקוחותיה. המרכיב המרכזי בהצלחותיה של קבוצת יעל, הינו שותפות ארוכת שנים עם לקוחותיה. שותפות זו מבוססת על אמינות וניסיון מקצועי רב והיא זו המסייעת לנו להבין את צרכיהם העסקיים של הלקוחות. הבנה זו מאפשרת לנו להעניק את הפתרון הטכנולוגי המתאים ביותר למימוש הצלחתם העסקית.

אירועים קרובים