תוכן שיווקי

לקראת אירוע | חברת המסחר האלקטרוני 10bis מבססת את כל מערך התקשורת שלה על מרכזיית Asterisk וטלפונים מסוג SNOM

07/03/2011 15:36

חברת המסחר האלקטרוני 10bis החלה להפעיל מוקד (Call center) כבר ב-2009, על בסיס מרכזיית Asterisk עם כ-100 טלפוני SNOM מדגמי 320 ו-370.

תמיר כרמלי, מנכ"ל חברת 10bis מסביר, כי "טלפוני SNOM עוזרים לנו לשמר תפקוד יציב ונטול תקלות במערכת הטלפוניה הקריטית שלנו, ואף מאפשרים לנו חיבור שלוחות מרוחקות עבור עובדים מהבית, באמצעות תעלת VPN מאובטחת המתחברת הישר למרכזייה שבארגון".

עמית מרין, CTO של חברת 10bis מוסיף, ש"אנו מתחזקים את המרכזיה באופן עצמאי, ונהנים מיכולות שינוע והתרחבות שלוחות ה-SIP בזריזות וביעילות. טלפוני SNOM מסייעים לנו בפעולות אלו בעזרת יכולות ההגדרה (קונפיגורציה) האוטומטי והמאוד נוח, ומגוון רחב של יכולות אינטגרציה לאלמנטים נוספים בארגון. שרידות הטלפונים היא גבוהה מאוד ויש לכך חשיבות מכרעת במערכת כשלנו"

מערכת ה-Asterisk, מערכת הפעלה בקוד פתוח לתחום הטלפוניה שהיא כיום הפופולארית בעולם, פותחה על ידי חברת Digium המיוצגת בישראל על ידי חברת גטר-טק.

חבילת Asterisk הופכת כל שרת רגיל לשרת תקשורת שיכול להפעיל מרכזיות IP PBX וכן VoIP Gateways, שרתי ועידה ויישומי תקשורת נוספים. חבילת תוכנה זו מריצה כיום למעלה מ-1 מיליון שרתים האחראים לתעבורת שיחות בהיקף של מיליארדי דקות בעסקים קטנים, ארגונים גדולים, מוקדים טלפוניים, מפעילים ומערכות ממשלתיות ברחבי העולם. כל אלה נהנים ממערכת קוד פתוח בעלת פונקציונאליות עשירה מסוגה, המוצעת בשבריר של מחיר לעומת מערכות קנייניות מתחרות.

הפעילות השיווקית סביב פלטפורמת Asterisk התרחבה השנה ללמעלה מ-170 מדינות, כולל ישראל, עם מינויה של גטר טק לנציגת Digium בארץ. קהילת Asterisk מונה כיום כ-73,000 חברים רשומים.

אירועים קרובים