תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | "מהלך הרכישה מבסס את אנקור כשחקן מפתח בשוק ה-IT המקומי"

כך אומר שריג צור, מנכ"ל אנקור מערכות, שהצטרפה לא מכבר לקבוצת חילן טק ● אנקור מצטרפת לחברת !We ומייצרת גוף אינטגרציה משולב המשנה את יחסי הכוחות בזירת ה-IT המקומית

07/03/2011 15:43

לפני כשנה, במסגרת הכנס השנתי של חברת המחקר STKI, ישב שריג צור בקהל וחיכך כפותיו בסיפוק לאחר ששמע מפיו של ד"ר ג'ימי שוורצקופ, כי אנקור, החברה שהוא מוביל בשנים האחרונות, הוכתרה כאחת מחמשת האינטגרטוריות המובילות בעולם האחסון המקומי.

צור ציין אז כי: "הסיבות המרכזיות לצמיחה בפעילותה של אנקור נבעו מרצונם של ארגונים להשיג חיסכון בעלויות ה-IT באמצעות פיתרונות וירטואליזציה, שירותי ענן ופתרונות לניהול חכם של מערך האחסון". הוא לא ידע עדיין כי ההצלחה שהוביל הכניסה אותו ואת אנקור למרכז כוונת הרכישה של חברת חילן טק.

כשנה לאחר מכן נרכשה אנקור ב-32 מיליון ₪. הדוחות הכספיים שנחשפו במהלך הרכישה גילו כי היא סיימה את 2009 עם מכירות בהיקף של כ-56 מיליון ₪ ואילו ב-2010 הציגה גידול של למעלה מ-60% ומחזור מכירות של כ-91 מיליוני ₪. הנתונים המרשימים לא נעלמו כפי הנראה מעיניהם של ראשי חילן טק וההחלטה על רכישת אנקור הפכה לעובדה מוגמרת.

אבי באום, מנכ"ל חילן טק, ציין בעקבות הרכישה כי: "שילוב הכוחות של !We ואנקור מאפשר להרחיב את הפיתרון המוצע לארגונים בישראל, תוך הצגת פיתרון מקצה לקצה המדגיש מומחיות, ניסיון ורמות שירות יוצאות דופן".

פשר הגידול יוצא הדופן של אנקור מוסבר על ידי צור במהלך עמוק, ארוך ומתמשך שהתבצע בחברה ואפשר את הצמיחה המואצת. בין התהליכים הפנימיים המרכזיים אותם זוקף צור להצלחת החברה, הוא מדגיש את ההשקעה הרבה בהכשרת כח האדם וביצוע סדרה של הסמכות בינלאומיות לאנשי הצוות הטכני.

שינויים נוספים אותם מציין צור, נוגעים להרחבתו של מערך המכירות באנקור והגדלת סל הפתרונות המוצע ללקוחות תוך מתן פתרון תשתיתי מלא. במקביל לכך השקיעה אנקור בשלוש השנים האחרונות משאבים רבים בהשבחת מערך השירות, תוך הגדלת מגוון מוצרי השירות והתאמתם לצורך השעה ולמגמת החיסכון המאפיינת את הארגונים. בין השירותים הללו מבליטה אנקור את שירותי ניהול ה-IT בארגונים ואת שירותי האחסון בענן, המספקים שירות ברמת SLA גבוהה ובעלות נמוכה יחסית. צור מדגיש את העובדה שארגונים רבים החליטו להצטרף לשירותי הענן כחלק מהשאיפה להקים אתר DRP ברמה גבוהה ללא העלויות הגבוהות הכרוכות בכך.

החידושים והשינויים שהטמיע צור במערך השירות והמכירות של אנקור לא אחרו לתת את פירותיהם ויצרו בשנת 2010 גידול של למעלה מ-40% במספר הלקוחות. "מוצרי השירות החדשניים של אנקור משמשים כיום כמנוע הצמיחה המרכזי שלנו" אומר צור "המומחיות והניסיון שצברנו בלמעלה מ-1,500 פרויקטי IT מאפשרת לנו לספק ללקוחותינו פיתרונות תחזוקה מונעת החוסכים כסף רב והשבתות מיותרות".

צור מסכם ואומר כי הודות למהלך הרכישה על ידי חילן טק יכולה אנקור להמשיך את מירוץ הצמיחה ולהתייצב כשחקן מפתח בשוק ה-IT המקומי. "המעבר של מערכות ה-IT בישראל לעולמות הענן הציבורי, עובר דרך הענן הפרטי! לפיכך המומחיות שצברנו הנה קריטית כל כך עבור כל ארגון שעושה את צעדיו לעבר הדור הבא של שירותי IT".

אירועים קרובים