תוכן שיווקי

בשבוע שעבר נערך לראשונה קורס הכשרה מקצועי בנושאי אבטחת מידע ליישומים ואיזון עומסים של חברת F5 בשיתוף C-DATA

09/03/2011 15:13

לראשונה בישראל נערך קורס מקצועי בנושאי אבטחת מידע ליישומים ואיזון עומסים, המתבסס על מוצרי BIG-IP ASM ו-BIG-IP LTM של חברת F5, מובילה עולמית בתחום ה-APPLICATION DELIVERY NETWORKING. את הקורס היוקרתי, המיועד למשווקים ולקוחות, הנחה חביאר בוקליאוד, המשמש FIELD ENGINER בכיר בחברת F5 העולמית. הקורס הפגיש מנהלי רשתות וצוותים טכניים של החברות המובילות במשק: HP, משטרת ישראל, בנק הפועלים, פורטל וואלה! ועוד.

הקורס ארך 5 ימים בין התאריכים 27.02-3.03.2011 במכללת היי טק שבהרצליה פיתוח. המשתתפים בקורס נחשפו למגוון פתרונות ה-ASM העדכניים ביותר של חברת הענק העולמית ולמדו מקרוב כיצד להתמודד עם בעיות אבטחת מידע יום יומיות והתמודדות עם עומסי שרתים. בפאנל סיכום שנערך בקרב המשתתפים, הביעו מנהלי הרשתות הבכירים את הערכתם למנחה הקורס שדאג להעביר את התכנים בצורה המעניינת ביותר בשילוב דוגמאות מעשיות.

לדברי יניב ברזילי, מנהל חטיבת אבטחת המידע ב-C-DATA: "אנו גאים לערוך את הקורס המקצועי הראשון של F5 בישראל. אני חייב לציין שההיענות לקורס הייתה מרשימה ונסגרה תוך מספר ימים בודדים , דבר המעיד על החוזק והמיצוב של חברת F5 בישראל. לאור ההצלחה האחרונה בהמשך2011 נערוך מספר קורסים נוספים. פעילות זו הינה אחת ממספר מגוון של פעילויות שאנו נערוך השנה בשוק הישראלי זה מה שמבדיל אותנו משאר המתחרים כמפיץ בעל ערך מוסף שמספק פתרון מקצה לקצה. לאור ההצלחה האדירה כבר נפתחה ההרשמה לקורס הבא שיערך בהמשך השנה".

אירועים קרובים