תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | NessPRO הציגה בכנס איגוד האינטרנט פתרון ייחודי לניטור בזמן אמת של חוויית השימוש באתרים

09/03/2011 16:23

בכנס השנתי של איגוד האינטרנט הישראלי, שהתקיים לאחרונה, הציגה NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות, פתרון ייחודי לניטור בזמן אמת של חוויית השימוש באתרים ובאפליקציות אינטרנט עשירות (RIA – Rich Internet Application). הפתרון הינו TrueSight מתוצרת Coradiant המיוצגת בישראל ע"י נס.

TrueSight מספק מענה לאתגרים הניצבים בפני ארגונים המתבססים על הדפדפן כנקודת הממשק המרכזית עם קהל הלקוחות ועם משתמשי הקצה בארגון. הפתרון מספק מידע לגבי כמות המשתמשים באתר בכל רגע נתון, אורך הביקור של כל משתמש, באיזה דפים הוא צופה, מהם זמני התגובה של האתר, ועוד. TrueSight מהווה למעשה מערכת בקרה מרכזית ופרואקטיבית למנהלי ה-IT בארגון בכל הקשור לאתר ולאפליקציות אינטרנט. TrueSight מסתמך על מנוע בינה מלאכותית לניתוח בזמן אמת של בעיות עומס, נפח, תקלות, איטיות וכדומה. מדובר בפתרון היחיד המאפשר אינטגרציה לתשתיות הפצה (content delivery network) כדוגמת Akamai. הטמעת TrueSight פשוטה וקלה (plug & play). הפתרון מנטר את האתר באמצעים פסיביים, ללא התערבות בקוד האפליקציה, וללא השפעה על ביצועי האתר.

"תדמיתם של ארגונים וחברות נקבעת היום, בין השאר, ע"י אתר האינטרנט והפורטל הארגוני ו-TrueSight מסייע לתפקוד אופטימלי שלהם" אומר דדי דבורסקי, מנהל NessPRO ישראל.

דוד ביסמוט, מנהל תחום פתרונות ארגוניים ב-NessPRO ישראל מציין, כי "TrueSight הינו פתרון ייחודי המסייע לארגון לשמור על רמת שירות ושביעות רצון גבוהה, הודות לחוויית משתמש מיטבית באתר ובפורטל הארגוני".

אירועים קרובים