תוכן שיווקי

השותפות בין אורקל לואלינור עולה מדרגה – ואלינור תשווק גם את מוצרי MYSQL בישראל

ההערכה היא כי בישראל קיימות אלפי התקנות בסיסיות של בסיס הנתונים MYSQL ● הידוק השת"פ נדון בפגישה שקיימו ארז אלשיך, מנכ"ל ואלינור עם מנהל המכירות האזורי של MYSQL – רון הג - שהגיע לישראל לביקור קצר בשבוע שעבר

10/03/2011 15:04

בשבוע שעבר הגיע לישראל רון הג – מנהל המכירות האיזורי של MYSQL לפגישה עם הנהלת ואלינור הבכירה. בפגישה נידונו עקרונות שיתוף הפעולה בין החברות למכירת רשיונות ומתן תמיכה וייעוץ מומחה ללקוחות MYSQL בישראל.  ההערכה היא כי בישראל קיימות אלפי התקנות בסיסיות של בסיס הנתונים MYSQL.

חברת ואלינור תציע לארגונים מבוססי MYSQL שדרוג לגירסאות מתקדמות של בסיס הנתונים הכוללות יכולות ייחודיות המתאימות למערכות הדורשות נפחי נתונים גדולים וזמני תגובה מהירים במיוחד. בין היכולות המתקדמות ניתן לציין פתרון גיבוי ייחודי המאפשר גיבוי "חם" של בסיס הנתונים במקביל לעבודה השוטפת, תוך כדי כיווץ משמעותי של קבצי הגיבוי. פתרון מתקדם נוסף הוא כלי הניטור המקיף של בסיס הנתונים המספק מאות מדדים וגרפים על פעילות בסיס הנתונים לאורך זמן כמו גם המלצות לשיפור וייעול.

לדברי ארז אלשיך, מנכ"ל ואלינור, "בשלוש השנים האחרונות צמח תחום ה-MYSQL בואלינור בצורה משמעותית וכיום הוא מהווה חלק נכבד מפעילות החברה עבור מאות לקוחותיה בארץ ובעולם. מעתה אנו שמחים להציע ללקוחותינו, נוסף על שירותי הייעוץ והתמיכה ב-MYSQL, גם חבילות משולבות של רישוי ושירותים מקצועיים בדומה לפתרונות שאנו מציעים עבור בסיסי הנתונים המובילים האחרים". ואלינור, החברה המובילה בישראל ברישוי ושירותים מקצועיים בתחום בסיסי הנתונים, תציע מעתה ללקוחותיה חבילה מושלמת של רישוי, תמיכה וייעוץ גם בתחום MYSQL.

אירועים קרובים