תוכן שיווקי

מדוע כדאי לבחור ב-NetApp עבור סביבת SAP?

13/03/2011 16:53

פתרונות האחסון של NetApp מקטינים את עלויות האחסון וניהול הנתונים של SAP‎ בשיעור של עד 50% בהשוואה לפתרונות אחסון חלופיים בשוק. פתרונות אלה מאפשרים לפרוס ולשדרג את היישומים של SAP במהירות רבה יותר. לקראת כנס SAP on NetApp, קיבצנו עבורכם את תשע הסיבות הטובות ביותר למה כדאי לבחור מערכות אחסון של NetApp לסביבות SAP.

האצת שדרוגי SAP ב-25%-45%
לקוחות NetApp יכולים להפחית את הזמן הנחוץ לשדרוגי SAP ב-25%-45%, באמצעות העתקה מיידית של כל מערכת ה-SAP. דמיין את הממון הרב שחסכת במהלך שדרוג ה-SAP: חסכון כזה יוכל לסייע ברכישה של מערכות נחוצות -אפילו בתקופה רצופת אתגרים כגון זו שאנו חווים כעת.

מחזורי פיתוח קצרים
עותקי מערכת מהירים וקלים מאפשרים ללקוחות NetApp לקצר את מחזורי הפיתוח ב-25% או יותר תוך השגת שלמות ושמירה על סביבת SAP אמינה יותר. כל אלה מאפשרים ביצוע יותר בדיקות בזמן בפחות זמן, ללא הפרעה לסביבת הייצור.

לעשות יותר בפחות
באמצעות טכנולוגיות השכפול וביטול הכפילויות (Deduplication) של NetApp, יכולים לקוחותיה להגיע לניצולת אחסון של למעלה מ-100%, להוזיל את עלויות רכישת נפחי אחסון וליהנות ממרווחי זמן ארוכים יותר בין דרישות שדרוג מערכת האחסון.

SAP on NetApp

אחסון וירטואלי עם 50% פחות נפח אחסון -בהתחייבות
הטכנולוגיה של NetApp מבוססת על העיקרון של סביבות אחסון וירטואליות בכדי להפוך אותן למהירות, גמישות, וקלות לניהול – וכן להתממשק עם שרתים וירטואליים ולאפשר וירטואליזציה אמיתית ליישומי SAP. כך, NetApp מתחייבת לחסכון של 50% בנפח האחסון בסביבות וירטואליות.

ביטול שעות נוספות באמצעות עותקי מערכת מהירים
NetApp היא היחידה שיכולה ליצור שכפולי מערכת מיידיים ואוטונומיים, תוך פחות מ-10 דקות, ועם פחות מ-10% תוספת נפח דיסק וללא שום השפעה על סביבת הייצור, כך שניתן ליצור אותם בכל עת. כעת, אין יותר צורך  לעבוד לילות, סופי שבוע וחגים.

התאוששות מאסון ללא תוספת תשלום
לקוחות המטמיעים את מערכת האחסון של NetApp עבור התאוששות מאסון יכולים למנף נכס זה אל פתרון תשתית וטסטים בדיקות ופיתוח. כך יוכלו לקוחות לחסוך את עלויות בניית מערכות בדיקה ופיתוח נפרדות והחיסכון הנוצר יכול לשמש אותם עבור תשתית ההתאוששות מאסון.

הפחתת סיכונים
לקוחות NetApp יכולים ליצור סביבות בדיקה בזמן אמת עבור בדיקות מקבילות קפדניות, שמספקות  נתוני בדיקה באיכות גבוהה. מאחר ולקוחות יכולים ליצור עותקי מערכת בכל זמן ובכל מקום תוך ניצול נפח אחסון מינימלי, תהליכי הבדיקה הופכים לקלים יותר. בדיקות נוספות מובילות לחדשנות וקבלת החלטות טובות יותר, בעלות מופחתת. גיבוי והתאוששות מהירים של כל מערכת ה-SAP מצמצמים למינימום זמני השבתה בלתי מתוכננים ומפחיתים סיכונים.

זמינות של 100%-אפילו בעיתות משבר
לקוחות NetApp נהנים מהיכולת ליצור "עותקי תיקון" כדי לתקן שגיאות משתמשים ויישומים, ללא צורך בהפסקת פעילות או בשחזור בסיס הנתונים של SAP. המערכות של NetApp יכולות לתמוך בזמינות יישומים מתמשכת בכל תנאי העבודה.

התאמה מהירה לצורך שינוי
לקוחות NetApp נהנים מהגמישות המאפשרת לבצע בעת הצורך התאמה מדויקת ומיידית של מקורות האחסון של SAP – ביעילות ובאמצעות ההתקנים המתקדמים ביותר בשוק – כתגובה לצמיחה בנפח נתוני הייצור, לחצץ העלויות ודרישות השוק.

אירועים קרובים