תוכן שיווקי

בעקבות כנס TIBCO של יעל תוכנה

14/03/2011 15:26

יעל תוכנה, מחברות ה-IT המובילות בישראל, קיימה את הכנס השנתי להצגת פתרונותיה של חברת TIBCO העולמית, החברה המובילה בעולם לתוכנות אינטגרציה וטכנולוגיות חדשניות. לכנס הגיעו במיוחד ג'יימס סטיוארט, דירקטור מכירות, TIBCO, אנגליה. בוריס גלזמן, יועץ פתרונות בכיר מטעם SPOTFIRE, פאריס. אלה, לצד מומחי יעל, הציגו את הפתרונות והחידושים בכל אחד מתחומי פעילותן המשותפת של החברות.

"פתרונותיה של TIBCO", כך הציג שי גנות, מנהל אגף תהליכים עסקיים בחברת יעל תוכנה, "נוגעים במספר נושאים רלוונטיים עבור הארגונים בארץ ובעולם, ביניהם ניתן למנות "BPM, SOA, BI, MDM, Governance ו-CEP (ר"ת complex event processing).

גנות ציין כי: "העיסוק ביום יום מלמד אותנו מהם פתרונות התוכנה המובילים להם נזקקים הארגונים. מדובר בפתרונות שמעניקים ערך מוסף גבוה לצרכים העסקיים של מגזרים שונים בתעשייה. יעל תוכנה מתאימה את הפתרונות לצרכיהם של הלקוחות הישראליים ומאפשרת להם לנצל ביעילות את הידע הרב המצוי בקרב אנשי הארגון. הידע הזה מנוצל לתועלת הארגון ולהשבחתו ללא הרף. בעזרת TIBCO, מספקת יעל ללקוחותיה את העוצמה הדרושה על מנת להוביל בתחומם, כמו גם את הטכנולוגיה העדכנית והמתקדמת ביותר".

ג'יימס סטיוארט, ציין כי השוק הישראלי מאד מרגש ומשמעותי עבור TIBCO בשל אופיין של החברות הישראליות, הידועות בראייה קדימה של הטכנולוגיה. סטיוארט חשף את "יתרון 2 השניות" (2 sec Advantage), אסטרטגיה המתמקדת באירועים עסקיים (Business Events) במקום בטרנזקציות. מטרתה של האסטרטגיה, הוסיף סטיוארט, לאפשר לארגונים להגיב במהירות ובזמן אמת לאירועים העסקיים המתנהלים בסביבת העבודה ועל ידי כך ליצור יתרון ובידול על פני האחרים.

יעל תוכנה ומערכותבמהלך הכנס הציגו לקוחותיה של יעל, ביניהם חברת התעופה הלאומית אל-על וחברת טבע, את התרומה של מוצרי TIBCO למימוש הצרכים העסקיים של ארגונם. ארבל זיידל, מנהל תחום ERP Global ואינטגרציה, העביר סיפור לקוח על פרוייקט המרלוג בטבע. המרלוג – המרכז לוגיסטי הענק האוטומטי החדש של טבע בניהול ס.ל.א (חברת ההפצה של טבע), בפארק התעשיה הסמוך לשוהם. יעל, באמצעות פתרונות טיבקו, תהייה אחראית על פתרונות האינטגרציה בין המערכות השונות: ניהול מחסן, ERP, ניהול רצפת ייצור, הזמנות וכו'… וקלוד זריבי – מנהל פיתוח ואינטגרציה ובוריס כץ, מנהל מחלקת אינטגרציה, הציגו את הסיפור של אל על בתחום האינטגרציה של מערכות אמדאוס ולידו ומערכות נוספות בשילוב כלים אנליטיים, כגון spotfire.

החטיבה האמונה, בין היתר, על פתרונות TIBCO בחברת יעל, הינה חטיבת הפתרונות המונה כ-100 מקצוענים בתחומי: ארכיטקטורה, ניתוח מערכות וניהול פרוייקטים ומספקת פתרונות עסקיים מבוססי טכנולוגיית IT בתחומי : CRM, PLM,ESB ,SOA, Goverance, BPM ,MDM, BI ועוד.

בין המשתמשים בשוק הישראלי בפלטפורמה של TIBCO, ניתן למנות את:

•    חברת התעופה הלאומית אל-על. בעזרת מוצרי TIBCO עברה אל-על ממערכת הזמנות ישנה (כרמל) למערכת הזמנות חדשה Amadeus העובדת בתצורת SAAS.
•    חברת פלאפון אשר, בין היתר, בעזרת TIBCO החליפה בהצלחה את רשת ה-CDMA לרשת חדשה UMTS (GSM).
•    חברת בזק אשר הכניסה CRM חדש בזמן אפס ומעלה כ-16 שירותים חדשים כל חודש.
•    וכמובן פרויקט ניידות המספרים אשר עלה בהצלחה בבזק, פלאפון, פרטנר ו-012.

מוצרי TIBCO בולטים במהירות היישום שלהם, אינם דורשים ידע של מתכנת ומאפשרים לארגונים להעלות מוצרים בזמן אפס. הקלות, הפשטות ואי כתיבת קוד מאפשרות לארגונים להוריד את צוואר הבקבוק מהאינטגרציה ולהפנות משאבים לתחום העסקי.

פתרונותיה של TIBCO משמשים למעלה מ-4,000 לקוחות ברחבי העולם, ביניהם 50 החברות הגדולות מתוך רשימת fortune 500. פתרונות אלה מיועדים לחברות עסקיות המעוניינות לייעל תהליכים ארגוניים, בממשק בין החברה לספקיה וללקוחותיה, זאת לצד תהליכים פנים ארגוניים.

יעל הינה קבוצת IT המעניקה פתרונות עסקיים מבוססי טכנולוגיה ללקוחותיה באמצעות חברות-הבת שלה.

אירועים קרובים