תוכן שיווקי

מנהלי מערכות מידע ישראלים הצליחו להנחית מטוסים בטוקיו

BMC ומטריקס ערכו סימולציה המדמה הקמת ענן בחברת תעופה גדולה

16/03/2011 16:35

מטריקס ו-BMC ערכו השבוע סימולציה להמחשת ניהול דאטה סנטר ועבודה במודל מיחשוב ענן בה השתתפו מנהלי IT ותשתיות של ארגונים מובילים במשק. במסגרת הסימולציה חולקו הלקוחות לצוותי ניהול בחברת התעופה הדמיונית BMC Airlines, בעלת סניפים בטוקיו, לונדון ושיקגו, כאשר עליהם מוטלת האחריות לספק את התשתיות הנדרשות לתפעול נכון של מערך ה-IT בחברת התעופה בהתאם לדרישות העסקיות של הארגון.

במהלך הסימולציה נערכו הדמיות של עומסים וגידול בפעילות העסקית של חברת התעופה, אשר דרשו מן המנהלים להעביר למערך ה-IT בקשות להגדלת כח המחשוב בארגון ומנהלי ה-IT נדרשו לעמוד בדרישות הללו בזמן ללא איבוד הכנסות. הסימולציה נערכה בשלושה סבבים, כאשר בסבב הראשון תשתיות ה-IT יושבות על שרתי הארגון (On Premise) כפי שפועלים כיום מרבית הארגונים. בסבבים הבאים עובר הארגון בהדרגה לשירותי הענן, אשר מקל בצורה ניכרת על עבודת מחלקת ה-IT ומאפשר שימוש נכון ויעיל יותר בשטחי האחסון, מקל ומייעל את תפעול מערך המחשוב, מגדיל את היקף פעילות החברה ומקטין את הוצאות החברה.

"זו ההמחשה הטובה ביותר להמחשת שירותי הענן במציאות", סיפר אחד המשתתפים והוסיף: "לא ידעתי למה לצפות מהסימולציה והופתעתי לטובה. כל כך הרבה שומעים על מחשוב ענן אך קשה להבין איך זה באמת משפיעה על הארגון, והסימולציה עשתה זאת בצורה מאוד מעניינת".

את הסימולציה העביר קלאוס אופנבואק מ-BMC, אשר הגיע מאוסטריה לארץ במיוחד לצורך העברת הסימולציה והמחשת יכולות הענן. "מעבר לשירותי הענן מאפשרים לארגונים לחסוך את העלויות השוטפות של תחזוקה, עדכונים ושדרוגים של מערכות המידע ושרתי האחסון, וכן לפזר את העומסים על המערכת ולהביא לניצול מקסימלי של שטחי האחסון".

ל-BMC ניסיון עשיר מסוגו בעולם בתחומי הענן, עם הטמעות מוצלחות בקרב גדולי הארגונים בעולם בשוקי הטלקום, התוכנה, הפיננסים ועוד, שהטמיעו את פתרונות להקמת סביבות ענן וניהולן. סל הפתרונות כולל כלים מקצה לקצה לתכנון הענן, לניהול מחזור חיי הענן, לאופטימיזציה, תפעול הענן ובקרה. הם מאפשרים ניהול משולב ואחיד של הסביבות הפיסיות, הווירטואליות והענן לכל סוגיו: פרטי, ציבורי והיברידי. כל זאת באופן שקוף לחלוטין – כאילו היו סביבה אחת.

משתתפי הסימולציה שערכו BMC ומטריקס

אירועים קרובים