תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | BMC ומטריקס הציגו את פתרון ProactiveNet לניהול פרואקטיבי ומכוון שירותים עסקיים של תשתיות IT

במסגרת פורום משתמשים ויום עיון, שנערך במשרדי BMC, הציגו יגאל אלשטיין מ-BMC ושי עובדיה ממטריקס, את פתרון ProactiveNet לשליטה ובקרה (שו"ב) מוכוון שירותים עסקיים ● גדי קליבנסקי מבנק לאומי דיבר על הפתרון כפי שהוא מוטמע במערך השו"ב של הבנק

22/03/2011 11:10

BMC ומטריקס הציגו את פתרון ProactiveNet לניהול פרואקטיבי ומכוון שירותים עסקיים של תשתיות IT. הפתרון האגנוסטי המשווק בארץ על ידי BMC ומטריקס, מתממשק לרכיבי Service Desk מיצרנים שונים ותומך בניטור מבוסס סוכן (Agent) או ללא סוכן (Agentless) של תשתיות ושרתים, מסדי נתונים, תפקוד והספק של אפליקציות, חווית משתמש מדומה (סטטית) ודינמית ומבטיח איכות שרות (Quality of Service) גבוהה וחווית משתמש ללא פגם.

הפתרון החכם לומד את דפוסי הצריכה של הארגון וקובע רמות סף, לפיהן הוא מאתר חריגות ומתריע עליהן. כמו כן מספק פתרון ProactiveNet אוטומציה של תעדוף אירועים והתראות מוקדמות. הוא ממפה אירוע לשרת וקובע תעדוף על סמך זיהוי חלונות הזמן בהן השרות שנפגע הוא קריטי.

לדברי שי עובדיה, מנהל תחום שליטה ובקרה (שו"ב) ו-CTO של מרכז ההתמחות BSM ו-ITSM במטריקס, "ProactiveNet היא פלטפורמה אחודה ואגנוסטית לרכיביה, זו מערכת חכמה שלומדת את צרכי הארגון באופן דינמי ותוך פחות מחודש מאפשרת למנהלי IT בארגון למקסם את ההשקעה הקיימת במערך השו"ב ואף להתייעל".

גדי קליבנסקי, ארכיטקט שליטה ובקרה במערך תפעול ומנהלה בבנק לאומי, המנוהל ע"י איציק מלאך חבר הנהלת הבנק, הציג את הפתרון כפי שהוא מוטמע במערך השו"ב של הבנק. לדברי קליבנסקי, "ערכו של ארגון ה-IT נמדד על פי יכולתו לנהל סיכון תוך העשרה מתמדת של סל השירותים העסקיים של הארגון. השקה מתמדת זו של שירותים חדשים, בטווחי זמן (Time-to-Market) ההולכים ומתקצרים וללא תקלות, מותנית ביכולתו של הארגון ליצור שפה אחידה או Service Catalog שהוא מוכוון שירותים עסקיים ומובן לכל חטיבות הארגון: החטיבה העסקית, הפיתוח והתפעול." עוד הוסיף קליבנסקי, "ניהול שירותים מקצה לקצה איננו קסם. אף מוצר לא יספק את התוצרת אם לא יושקעו בו עבודה קשה ומאמץ רב.  עם זאת, אני יכול לומר שבהתקיים ההשקעה ושימוש בכלים של BMC, זה בהחלט אפשרי".

אירועים קרובים