תוכן שיווקי

Microstrategy – פלטפורמת ה-BI הטובה בעולם

27/03/2011 15:13

בכל יום מליוני אנשים מקבלים החלטות עסקיות יותר טובות בעזרת כלי ה-BI של Microstrategy, אשר מאפשרים פיתוח מהיר ופשוט יותר. חברת Microstrategy מפתחת את פלטפורמת ה-BI הטובה והמתקדמת בעולם. המוצרים של Microstrategy זכו בציון הכולל הגבוה ביותר בסקר ה-BI הגלובאלי האחרון והיא ממוקמת גבוה מאוד בריבוע הקסם של גרטנר. החברה מוכרת מאוד בארצות הברית, אירופה ואסיה וארגוני ענק אשר משתמשים בטכנולוגיה שלה מדווחים על שביעות רצון גבוהה ועלות כוללת (TCO) נמוכה. מעל אלפיים עובדים מועסקים בחברה, רבע מהם עוסקים במחקר ופיתוח והתוצאה היא מוצרים ברמה טכנולוגית מאוד גבוהה ,יכולות אנליטיים עמוקים ועדיין נוחים ופשוטים לשימוש ותפעול.

מעל 4000 ארגונים, כמו Yahoo, McDonalds, eBay משתמשים במוצרי Microstrategy כפתרון מקיף וכולל לחמשת סוגי הבינה העסקית:

•    Scorecards and Dashboards – מאפשרים להנהלה לקבל במהירות את תמונת המצב של ביצועי הארגון. הפלטפורמה מאפשרת פיתוח מהיר ונוח של דשבורדים, ויכולות ויזואליות מרשימות במיוחד. כך ניתן להציג יותר מידע ולהבין את המשמעויות העסקיות בצורה מאוד ברורה.

•    Enterprise Reports – מאפשרים לכלל עובדי הארגון לקוחות ושותפים לקבל מידע מפורט אשר מסייע בקבלת החלטות טובה יותר. הטכנולוגיה של Microstrategy מאפשרת פיתוח של דוחות מתקדמים ונוחים לתחקור. הפלטפורמה מסוגלת לעבד במהירות כמויות אדירות של מידע ולכמות משתמשים גבוהה במיוחד.

•    OLAP Analysis – הטכנולוגיה של Microstrategy מאפשרת למשתמשים לנתח את כל המידע העסקי "במהירות המחשבה". הטכנולוגיה של Microstrategy מאפשרת יצירה של שכבת מטה-דאטה אחידה. מידע רב מימדי נטען לזיכרון בצורה אוטומטית (In-Memory BI), לביצועים מעולים מעל מיליארדי רשומות.

•    Predictive Analysis – זו הרמה הגבוהה ביותר של BI, היכולת לנבא כיצד יתנהגו הלקוחות ומה תהיה התוצאה העתידית של החלטות עסקיות. הפלטפורמה של Microstrategy מאפשרת גם למשתמשים לא מנוסים לבצע כריית נתונים בעזרת ממשק פשוט ואינטואיטיבי.

•     Alerting and Proactive Notification – הטכנולוגיה של Microstrategy מאפשרת משלוח הודעות והתראות למשתמשים בתוך הארגון ומחוצה לו. רוב ספקי ה- BI מאפשרים יכולות מינימליות של ניהול הפצת הדוחות והוספת נמענים לקבלת התראות. לעומת זאת, Microstrategy מאפשרת הפצה של מידע לפי דרישה ובמגוון ערוצי הפצה.

שימוש במוצרים של Microstrategy מביא לחסכון עצום בעלויות הכוללות. פיתוח מעל שכבת מטה-דאטה אחידה מפשט משמעותית את ניהול הנתונים, פיתוח ואבטחה. כך למשל, ניתן לבנות דוח אחד ובהמשך להשתמש באותו דוח בדיוק במצגת PowerPoint עבור ישיבת הנהלה חודשית וגם עבור משתמשי ה-Mobile. גם הרשיונות נמכרים במחיר תחרותי וזול משמעותית מן המתחרים.

נושא ה-Mobile BI הוא נושא שראוי להרחיב עליו. Smart Phones וטאבלטים מחליפים את המחשב הנייד. Microstrategy מאפשרת תחקור מתקדם מאוד של הנתונים בעזרת מכשירים ניידים, באיכות גרפית מדהימה.

לחברת Twingo ניסיון עשיר בפיתוח והטמעה של פתרונות BI ומסדי נתונים בארגונים כדוגמת סופר-פארם, Verint, Prime Sense ,בנק דיסקונט, INTEL ,אינקרדימייל,ביטוח ישיר,אפלייד מטריאלס ,מפעל הפיס, כלל ביטוח ורבים אחרים. חברת Magic חתמה על הסכם הפצה בינלאומי עם Microstrategy ובחרה בחברת Twingo להיות זרוע הביצוע של הטכנולוגיה. ההסכם מאפשר לארגונים בישראל לרכוש את כלי ה-BI של Microstrategy במחיר ללא תחרות. ארגונים שכבר הטמיעו את המוצרים של Magic, ארגונים אשר מעוניינים לשפר את יכולות ה-BI שלהם וארגונים אשר עושים צעדים ראשונים בתחום מוזמנים לפנות אל טווינגו לקבלת פרטים נוספים ופגישת הדגמה.

נשמח להראות לכם כמה קל ופשוט לבנות פתרון BI יפה ומועיל על הנתונים שלכם.

איתי בראון ,CTO, חברת TWINGO
אתר TWINGO

אירועים קרובים