תוכן שיווקי

כי מצפון תיפתח הטובה

גיא יובל-בהרב, מנכ"ל Because, ועמית פאר, מנהל הפיתוח של החברה, הממוקמת בצפון אך משרתת לקוחות בכל הארץ, מתארים את פועלה של החברה הצעירה ברוחה, אך הבשלה בטכנולוגית הפיתוח שלה, הממוצבת היטב בין החברות המובילות בישראל בתחומי הפיתוח המתקדמים של מיקרוסופט

31/03/2011 16:03

מאת הילל יוסף

"יש הבדל בין העבודה בסיר הלחץ התל-אביבי לבין העבודה בצפון הארץ. למרות זאת, אנחנו מגיעים פעמים רבות למרכז, כיוון שיש לנו פה לקוחות רבים", אומרים גיא יובל-בהרב, מנכ"ל Because, ועמית פאר, מנהל הפיתוח של החברה.

לפני שש שנים הקימו יובל-בהרב ופאר את החברה, בית תוכנה שמתמחה באפיון, פיתוח והטמעה של מערכות ארגוניות מורכבות ויישומים מבוזרים, מבוססי טכנולוגיות מיקרוסופט. החברה צמחה במהלך השנים במהירות, ומונה כיום עשרות עובדים. השניים מקפידים לציין, כי "כל העובדים שהיו עימנו בתחילת הדרך – עובדים עדיין בחברה, מכמה סיבות: הרוח הטובה השורה אצלנו, העבודה בלב העשייה הטכנולוגית המתקדמת, וכמובן אתגרי פיתוח מרתקים".

ספרו על המניע להקמת החברה.
"צברנו ניסיון מקצועי בעולם פיתוח התוכנה על גבי מיקרוסופט, בארגונים ובחברות הסטארט-אפ בהם עבדנו. במהלך השנים הבחנו שלקוחות ארגוניים אינם מנצלים את פלטפורמת דוט.נט בצורה המיטבית, וזה היה אחד הדגשים שלנו עם הקמת החברה.

החברה מתמחה בביצוע פרויקטי פיתוח תוכנה, במתודולוגיית אג'ייל, בסביבת הפיתוח של מיקרוסופט. אנו מציעים שירותי ליווי ופיתוח  גם ללקוחות הרוצים לפתח שירות מבוסס תוכנה, או לשדרג שירות או מוצר קיים".

מה הייחודיות שלכם?
"על בסיס הניסיון שצברנו, אנו מציעים יכולות טכנולוגיות לחברות קטנות ובינוניות, שאין להן יכולת מו"פ משל עצמן. תוך כדי התהליך, הן צוברות ידע טכנולוגי, ולעיתים אף מטמיעות מוצרי פיתוח שלנו. אנשינו מעורבים בפרויקטי פיתוח במגוון ארגונים, ממגזרים שונים, המאופיינים במורכבות רבה.

אנו נמנים על תוכנית לשותפי פיתוח של מיקרוסופט, מתמחים בטכנולוגיות המתקדמות שלה, ומסייעים במעבר לענן שלה. בשל המומחיות שלנו, אנשי מייקרוסופט חושפים אותנו בשלבים מוקדמים לטכנולוגיות החדישות ביותר. בנוסף, אנשינו משתתפים בהרצאות ובימי עיון שמיקרוסופט עורכת למפתחים וללקוחות העובדים בסביבת הפיתוח שלה, ומעשירים אותם בכל הנושאים החדשים שבסביבת הפיתוח, לצד הידע המקצועי הנצבר אצלנו".

תנו דוגמה לפיתוח שלכם.
"במהלך השנים, Because פיתחה פלטפורמת פיתוח ומתודולוגיה ייחודית לבניית ארכיטקטורה של מערכות ארגוניות. תשתית הפיתוח הייחודית BeSure, מאפשרת לנו לסייע ללקוחות ביצירת מוצרים איכותיים, תוך עמידה ביעדים שאפתניים מבחינת תקציב וזמני הפיתוח. מתודולוגיית הפיתוח של פלטפורמת BeSure מאפשרת בקרה מלאה על כל תהליכי הפיתוח ובכך מקטינה סיכונים ועלויות.

פלטפורמת דוט.נט הינה סביבת פיתוח אחידה המאפשרת פיתוח מואץ של יישומים. אלא שהיא מציבה אתגרים לארגונים המפתחים באמצעותה. BeSure מבטיחה פיתוח יישומים במהירות וביעילות, תוך הפחתת עלויות, קיצור משמעותי של זמן הגעה לשוק וניהול תהליכי הפיתוח ממקום אחד ומקצה לקצה. והכי חשוב: פיתוח העומד במגבלות הזמן והתקציב שהוגדרו".

מיהם לקוחותיכם?
"בין הפרויקטים הרבים שביצענו, ניתן למנות כמה: לסניף הישראלי של AT&T הקמנו פורטל ובו מערכת תקשורת לשיחות ועידה באינטרנט; אנו מספקים שירותי פיתוח לחברות שירותי תיירות מקוונים; העברנו לקוח אחר משימוש בכלי מיקרוסופט ישנים לסביבה חדשנית, מבוססת ווב, עם חוויית משתמש משופרת; לקוח נוסף היא חברת ASI, העוסקת בהדמייה ממוחשבת לעולם הרפואי: מערכת תיק החולה שלה הייתה מבוססת על מחולל יישומים ותיק של מיקרוסופט, והעברנו אותם למערכת מבוססת דוט.נט".

"תשתיות הפיתוח שלנו נותנות מענה מיטבי לאתגרים העסקיים של ארגונים", מסכמים יובל-בהרב ופאר, "Because – כי אנחנו מספקים פתרונות תוכנה מקצה לקצה".

אירועים קרובים