תוכן שיווקי

לקראת אירוע | TITANS SECURITY מציגה את המסלול להכשרת מנהלי אבטחת מידע – CISM מבית ISACA

06/04/2011 16:27

מאת דני אברמוביץ, מנכ"ל חברת TITANS SECURITY

לראשונה בישראל חברת TITANS SECURITY המתמחה בהדרכות למגוון מסלולי הכשרה בינלאומיים, מציגה את המסלול המקצועי, האיכותי והמקיף ביותר להכשרת מנהלי אבטחת מידע (Certified CISO) וגם היחידי שכולל הסמכה בינלאומית – CISM מבית ISACA.

בעידן טכנולוגיות המידע הצורך להגן על מערכות המחשוב של הארגון רק הולך וגובר וישנם לקוחות פוטנציאליים רבים הדורשים שירותי אבטחת מידע ברמה גבוהה מאוד. הקורס נוצר כתוצאה מדרישת השוק למנהלי אבטחת מידע המבינים ומכירים היטב את תחום אבטחת המידע על כל שכבותיה. בוגרי הקורס יוכלו לתת ערך מוסף אמיתי ללקוחותיהם ו\או לארגון בהם מועסקים על-ידי מתן ייעוץ מקצועי ואיכותי כפי שנדרש מהם.

זהו מסלול חדש, העדכני והמקיף ביותר למנהלי אבטחת מידע וכולל בתוכו מגוון נושאים הנוגעים לתחום אבטחת מידע וניהול סיכונים. המסלול מחולק לשני חלקים עיקריים, כאשר החלק הראשון הינו החלק המעשי של הקורס, והחלק השני מכין את התלמיד לבחינת ההסמכה הבינלאומית של CISM מבית ISACA. החלק הראשון בנוי מ-5 מודולים עיקריים המכינים את התלמיד להתמודד עם כל נושאי אבטחת המידע על פניהם השונים.

המודול הראשון מפגיש את תלמידי הקורס עם תחום אבטחת המידע בהיבט העסקי ועם העולם הרגולטורי/חוקי. המודול השני עוסק ברק הטכנולוגי ומכין את תלמידי הקורס להתמודד עם כלל היבטי אבטחת המידע הן בהיבט התשתיתי והן במישור האפליקטיבי על כל ההיבטים. המודול השלישי עוסק בתחום ניהול אבטחת המידע, מסגרות לניהול אבטחת מידע וניהול סיכונים. המודול הרביעי דן כולו בהיבטים של אבטחת מידע פיזי וסביבתי, והמודול החמישי עוסק בהיבט האנושי מבחינת אבטחת מידע.

הקורס עובר עדכונים שוטפים, כדי להתאימו לעולם הדינאמי של השוק, והתוקפים\התקפות השונות, וסוקר בצורה מאלה את כל עולם אבטחת המידע על כל רבדיו. בכל רובד אנו מתרגלים ודנים בתפיסות, מתודולוגיות ובטכנולוגיות הקיימות, ובחולשות הרבות הנסתרות בהן. חושות, אשר בידיים הלא נכונות הופכות לכלי תקיפה רבי עוצמה. כמו כן, אנו לומדים את המוטיבציה ואת דרכי הפעולה של התוקף, כנגד החולשות שלנו, על מנת לדעת ולהכיר היטב את האויב.

כפי שהספר המפורסם "אומנות המלחמה" אומר:
If you know the enemy and know yourself, you need not fear the result of a hundred battles. If you know yourself but not the enemy, for every victory gained you will also suffer a defeat. If you know neither the enemy nor yourself, you will succumb in every battle"

אירועים קרובים