תוכן שיווקי

STKI דירגה את אומניסיס במקום השלישי בין החברות המספקות בישראל פתרונות לרשתות חברתיות פנים ארגוניות

07/04/2011 13:36

חברת המחקר STKI דירגה את אומניסיס (Omnisys) במקום השלישי בין החברות המספקות בישראל פתרונות לרשתות חברתיות פנים ארגוניות (Web Social Management). אומניסיס דורגה במקום השלישי לאחר מיקרוסופט ויבמ.

המוצר של אומניסיס הוא OmniNet – תוכנה ארגונית המאפשרת לחברות וארגונים להקים מיידית רשת חברתית-מקצועית לעובדי הארגון. הרשתות מיועדות הן להידוק הקשר בין עובדי הארגון והן לשימור וקידום הידע המקצועי שנצבר ע"י העובדים.

"רשתות חברתיות של ארגונים הולכות ומתפתחות כיום, והן משמשות כלי רב ערך במערך הארגוני", אומר ד"ר ג'ימי שוורצקוף, מנכ"ל STKI. "יש לברך על כך שחברה ישראלית, אומניסיס, יזמה פיתוח של תוכנה ארגונית מסוג זה".

"OmniNet מאפשר לחברות וארגונים להרחיב את שיתוף הפעולה בין העובדים, הן לצרכים מקצועיים, כגון חילופי ידע ויצירת קשרים עסקיים, והן לגיבוש חברתי פנים ארגוני", אמר עופר ירדן, מנכ"ל אומניסיס. "אנו רואים התעניינות הולכת וגוברת ב-OmniNet בכל מגזרי המשק".

כל חבר ברשת הארגונית המבוססת על OmniNet בונה לעצמו דף פרופיל בו הוא מנהל את המידע המקצועי והאישי שלו. הרשת עצמה מורכת מארבעה סוגי קהילות, בהן מתקיים שיתוף ידע ומידע בין האנשים השונים:

קהילות מקצועיות המבוססות על תחום מקצועי המשותף לחברים בהן. מטרת הקהילה היא קידום מקצועי של החברים בה והגברת השימוש החוזר בידע שנצבר בארגון.

קהילות פרויקט, המבוססות על פרויקט מקצועי בארגון, המשותף למספר רב של משתמשים ומשקף תהליכי עבודה ארוכי טווח.

קהילות כלל-ארגוניות – קהילות המשקפות היררכיה ארגונית. קהילות אלו מיועדות לייעל את תהליך שיתוף המידע, הידע ותהליכי העבודה של המחלקות והצוותים השונים בארגון, תוך דגש על היכרות אישית טובה יותר בין חברי הקהילה.

קהילות חברתיות – קהילות המאתרות אנשים בארגון בעלי תרבות פנאי זהה ובעלי מכנה משותף להגברת תחושת השייכות וליצירת קשרי עבודה לא פורמליים.

אודות אומניסיס

חברת אומניסיס הוקמה ב-2000 ועוסקת בתחומים של הנדסת מערכות ומתן פתרונות IT במגזרי המשק השונים. אומניסיס מציעה מגוון רחב של פתרונות מיחשוב מתקדמים, החל מעיצוב ותכנון פתרונות תוכנה, דרך מתן פתרונות בהנדסת מערכת, פיתוח אלגוריתמים וסימולטורים ומתן פתרונות אוטומצית הבדיקות.

לאחרונה התמזגה חטיבת התוכנה של אומניסיס עם חברת טופסופט מקבוצת טופ גרופ לחברה משותפת – טופסופט-אומניסיס. החברה משרתת שורה של לקוחות בתחומי ניהול הידע, המסמכים והרשתות החברתיות.

בין לקוחות החברה: משרד הבטחון וצה"ל, התעשיה האוירית, רפאל, אלביט, גילת לווינים, טבע, פז, אפריקה ישראל, ECI, שטראוס עלית, משרד ראש הממשלה, בנק הפועלים, הבנק הבינ"ל, כי"ל, סלקום ועוד.

אירועים קרובים