תוכן שיווקי

לקראת אירוע Think BIG | חברת F5 מרחיבה את פתרונות הניהול המרכזי שלה עם גרסה וירטואלית חדשה

ה-Enterprise Manager מספק פלטפורמה יעילה, גמישה וזולה לשימוש בארגונים גדולים, ספקי שירותים וספקי מיחשוב ענן המנהלים פתרונות BIG-IP

07/04/2011 14:11

חברת F5, מובילה גלובלית בתחום ה-Application Delivery Networking, הכריזה על השקת גרסה וירטואלית חדשה (2.2) למוצר הניהול לארגונים גדולים – Enterprise Manager, המאפשר לארגונים גדולים, ספקי שירותים וספקי פתרונות מיחשוב ענן לנטר ביעילות ולנהל במקביל מספר פלטפורמות BIG-IP להעברת יישומים. המוצר החדש זמין גם לגרסה הוירטואלית של ה-BIG-IP ובכך מקנה ללקוחות גמישות נוספת בהקמת סביבות עבודה היברידיות (פיזיות ו-ווירטואליות).

הגרסה הווירטואלית של ה-Enterprise Manager מוכיחה את מחויבותה של F5 לספק ללקוחותיה בחירה וגמישות רבות יותר בבואם לעשות שימוש בפתרונות פיזיים ו-ווירטואליים.

ה-Enterprise Manager מספק למשתמשים תמונת מצב ברורה של כלל תשתית העברת היישומים שלהם, בזמן אמת, ומכיל כלים לניטור וניהול המקלים על התאמת התשתית לצרכים העסקיים של הארגון. הגרסה החדשה מספקת אפשרויות פריסה גמישות יותר, ניהול SSL ודיווח מלא, מעקב אוטומטי אחר תאריכי סיום חוזי שירות ותמיכה מלאה בבסיס נתונים חיצוניים.

"רבים מהארגונים הגלובליים הגדולים ביותר מסתמכים על פתרונות ה-BIG-IP של F5 על מנת להבטיח כי התשתיות הפיזיות והוירטואליות שלהם מסוגלות לעמוד בקצב דרישות העברת היישומים הגדלות והולכות", אמר ג'ייסון נידהם, מנהל ניהול מוצרים בכיר ב-F5.

לדבריו, "הגרסה החדשה לא רק מסייעת ללקוחות לחסוך כסף ולשפר את ביצועי ה-IT שלהם, אלא גם מאפשרת להם גמישות באופן הגדרת התשתיות, עם שילוב בין תשתיות פיזיות לווירטואליות".

אירועים קרובים