תוכן שיווקי

לקראת אירוע Think BIG | פרס החדשנות הטכנולוגית העולמי הוענק לחברת F5 בכנס השותפים השנתי של VMware

10/04/2011 15:03

חברת F5, מובילה גלובלית בתחום ה-Application Delivery Networking, הודיעה כי הוכרה על ידי חברת VMware כזוכה בקטגורית פרס השותף הטכנולוגי החדשני (Technology Innovator Partner of the Year) לשנת 2011. הפרס ניתן במסגרת כנס השותפים השנתי של VMware שהתקיים באורלנדו, פלורידה שבארה"ב.

"השותפים של VMware ממשיכים להוות את הבסיס לעסקים שלנו ואנו שמחים להודות להם על עבודתם הנפלאה בשנת 2010", אמר דאג סמית', סמנכ"ל שותפים עולמי ב-VMware. "כנס השותפים שלנו מספק מסגרת להדרכה ונטוורקינג עבור השותפים שלנו ובכך מסייע להטמעת פתרונות עננים היברידיים אצל הלקוחות. הידע הנצבר כאן מאפשר לשותפים לחזק את ידיעותיהם בוירטואליזציה ומחשוב ענן ועל ידי כך לבדל עצמם מהמתחרים. אנו מברכים את F5 על זכייתה בפרס ומצפים להמשך העבודה המשותפת".

"מאז הצטרפותה לתוכנית השותפים של VMware ב-2008, הנהיגה F5 מספר מהלכי שילוב ויכולת פעולה הדדית שמטרתם העלאת ערכם של פרויקטי וירטואליזציה ומיחשוב ענן עבור הלקוחות", אמר ג'ים ריצ'ינגס, סמנכ"ל פיתוח עסקים ב-F5. "אנו גאים מאוד בעבודה מובילת-השוק עם VMware ב-2010 ומצפים להמשך שיתוף הפעולה לפיתוח פתרונות חדשניים בתחומי וירטואליזצית השרתים ושולחנות העבודה, פתרונות הענן ועוד".

"על פי סקר שערכה חברת האסטרטגיה ESG לבחינת כוונות ההצטיידות בתחום ה-IT לשנת 2011, ניכר כי ארגונים ימשיכו להשקיע בוירטואליזציה של שרתים", אמר מארק באוקר, אנליסט בכיר ב-ESG. "היתרון בשת"פ בין F5 ל-VMware נעוץ ביכולת שלהן להעביר את פתרונותיהן למגוון רחב של מוצרים בחברות שונות וזאת כדי לסייע ללקוחות לענות על צרכיהם, לבצע מיגרציה לעומסי עבודה ולהטמיע פתרונות חדשים ללא חשש".

אירועים קרובים