תוכן שיווקי

חברת IFN נטלה חלק פעיל בכנס ECM

27/04/2011 16:12

חברת IFN נטלה חלק פעיל בכנס ECM. משה יבניאל, משנה למנכ"ל, פתח ב- 3 הכרזות חדשות באירוע: 1. IFN ויבמ (IBM) ישראל יצאו לקראת האירוע בהכרזה משותפת על הסמכת  IFN למכור לומברדי, במסגרת פתרונות IFN לניהול תהליכים עיסקיים מונחי מסמכים באירגון; 2. IFN חתמה על הסכם לייצוג ViewCast בישראל, מוצר לניהול Digital Assets המשולב עם IBM FileNet; 3. שיתוף הפעולה של IFN עם חברת WeWebU למוצרי פיתוח ב-Java לסביבת IBM FileNet.

במצגת טכנית של דורון כספין, ה-CTO של חברת IFN, ציטט דורון מדו"ח האנליסטים של גרטנר לניתוח שוק ה-ECM בעולם מנובמבר 2010, הדוח מציג את יבמ כמובילה את השוק העולמי עם 20% נתח שוק.

כמו כן הוצג ניתוח שוק שרותי ה-ECM בישראל כפי שעורך מידי שנה ד"ר ג'ימי שוורצקוף מ-STKI ובו מובילות את הטבלה קבוצת יעל (IFN) ויבמ הנמצאות במקום הראשון. לדבריו "ניהול תהליכים בארגון הופך להיות מורכב יותר ככל שאנחנו צוברים מידע ותכנים. כספקי פתרונות, נדרשנו לתת מענה ליישום תהליכים עסקיים ללקוחות בתחום הביטוח והפיננסי".

IFN מקבוצת יעלכספין ציין, כי החברה מתמחה בפיתוח יישומים ובהטמעת פתרונות בתחום ניהול המסמכים ותהליכי העבודה הארגוניים, ובימים אלה החלה להפיץ וליישם את קו מוצרי Lombardi של יבמ, במסגרת קו מוצרים חדש בתחום ניהול של תהליכים בארגון (BPM).

במצגת על לומברדי ניתן דגש על השילוב הקיים בלומברדי, כמוצר ה- BPM המוביל בעולם ע"פ גרטנר, עם תשתית מנועי Websphere של יבמ, המשמש כבר היום את לקוחות IBM FileNet.  חברת IFN יישמה כבר כ-10 מערכות לניהול תהליכים אירגוניים ובהכרזה על לומברדי יש בהחלט קפיצת מדרגה ביכולת לתת מענה כולל של ניהול תהליכים חוצי אירגון המבוססים על הנעת מסמכים.

בכנס הציג דורון את היכולות של ViewCast להגדרת תהליך עיבוד וידיאו. חברת ViewCast מובילה בעולם את נושא ה-Video Streaming, גם באתרים בישראל. החיבור ל-ViewCast ייתן ל-IFN את היכולת לשלב קבצי תמונה, וידאו והקלטה קולית כחלק מ"תיק הלקוח" וניהול ישויות שאינן נייר או אמייל.

בהגרלת מחשב ה-Dell Netbook של קבוצת "יעל" זכה דני בלוך, יועץ בכיר לנושא ECM/BPM.

אירועים קרובים