תוכן שיווקי

לקראת אירוע | Iomega מציגה: "ענן אישי"

חברת Cdata, מהמובילות בתחום הפצת הציוד הממוחשב בישראל, תציג בתערוכת הפתרונות שתתקיים בכנס השותפים של החברה, התקן "ענן אישי" למגזר ה-SMB

01/05/2011 14:07

מאת בן לביא

חברת Cdata, מהמובילות בתחום הפצת הציוד הממוחשב בישראל, תערוך ב-19 למאי כנס שותפים עסקיים, בו תתקיים תערוכת פתרונות שמשווקת החברה בישראל. בסיום הערב יעלה עידן רייכל על הבמה עם המופע "בין קירות ביתי". בין הדוברים בכנס אורחים מחו"ל ובכירים מהארץ ביניהם יוסי פיקל, מנהל הפעילות העסקית והמכירות של מוצרי IOMEGA במערב אירופה ו-MEA, בחברת EMC.

לדברי גיל גלבוע, מנהל תחום פעילות Iomega בחברת Cdata, בין המוצרים הרבים שיוצגו בתערוכה יהיה גם קו מוצרי ה-אחסון צמוד רשת (NAS) השולחניים של Iomega ה-StorCenter ix2 וה-StorCenter Pro ix4. אלו מהווים התקני NAS ליישום וירטואליזציה בעסקים קטנים, במשרדים מרוחקים ובקבוצות עבודה קטנות. "ה-StorCenter של Iomega, שנרכשה על ידי חברת EMC לפני כארבע שנים, הוא קו מערכות אחסון וגיבוי ברשת בנפח של 2TB, כולל טכנולוגיית ענן אישי", אומר גלבוע. לדבריו, מדובר בטכנולוגיה מהפכנית אשר מאפשרת לעסק להגן ולשתף את המידע שלו מכל מקום. "הענן הפרטי של Iomega הוא התקן בעל ארכיטקטורת מחשוב מבוססת רשת אשר מאפשרת קישור דרך הרשת של מערך אחסון הרשת של הלקוח עם אנשים אחרים או התקנים אחרים". גלבוע מונה את רשימת יכולות המוצר: Dual Gigabit Ethernet, Drive spin down לחסכון באנרגיה, גישת iScasi ברמת בלוקים לניהול יעיל של האחסון, שכפול למרחוק מהתקן להתקן, תמיכה בתוכנת Active directory, גישה וניהול מרחוק, FTP ותמיכה במצלמת אבטחה ברשת IP.

לדברי גלבוע, הפתרון נותן בידי כוח העבודה בעסק את האפשרות להתחבר למידע של החברה ללא צורך להקים רשת VPN יקרה. הענן הפרטי מאפשר לעובדים מרוחקים להישאר מחוברים, לגשת לקבצי עבודה ולשתף בהם עמיתים, כל זאת תחת מגבלות מוגדרות של בקרת גישה והרשאות גישה לתיקיות. כך ניתן לשמור על מי מקושר ולאילו קבצים עובדי החברה ניגשים. "אני יכול להעיד שכל עסק שהטמיע את הפתרון מתקשה להבין כיצד ניתן היה עד היום להסתדר בלעדיו. לדבריו, אומנם היו קיימים פתרונות אחרים שאפשרו גישה מרחוק אך אלה היו מסובכים ויקרים ולכן היו בעיקר נחלתם של ארגונים גדולים. "לא משנה באיזה מקום העובד נמצא על פני הגלובוס – באמצעות פתרון 'הענן האישי' ניתן לגשת למידע של העסק, לראות, לעבוד על קבצים ולקיים קולבורציה על הקבצים הרלוונטיים. שימוש נפוץ נוסף הוא עבור חברות שמספקות שירותים מסוימים, ודרך הענן הפרטי מאפשרים ללקוחות לגשת למידע או יישום בדרך קלה, מהירה ופשוטה. ניקח למשל חברת תוכנה שמציעה ללקוחותיה עדכון חדש. עד היום שליחת הקובץ ללקוחות היתה עניין מסובך שיצר צוואר בקבוק בשדרת המיילים. לעומת זאת, עם הענן הפרטי העדכון מועלה לענן, והלקוחות מוזמנים לגשת ולהוריד מהענן את העדכון הרלוונטי.

גלבוע מדגיש את היתרון הגדול ביישומי ענן פרטי מול ענן ציבורי. "טכנולוגית הענן הפרטי של Iomega היא בבעלות פרטית של העסק, כך שהתוכן והגישה תמיד נמצאים בשליטה של החברה. יתרון נוסף הוא שאין כלל תשלומי שימוש או חיובי מנוי עבור הענן הפרטי".

בין מוצרי Iomega שיוצגו בתערוכה מציין גלבוע אף את כונני eGo החדשים. "מעבר לטכנולוגיה המעולה והמוכחת של Iomega בתחום הדיסקים, קשה שלא להתפעל מהעיצוב החדשני של סדרת כונני eGo". לדבריו, סדרת הכוננים החיצוניים החדשה שמציעה החברה עברה עדכונים ושיפורים, ביניהם בהיבט של הקשחת מארז הכונן והגנה עליו מפני זעזועים ונפילות. "לכל כונני הסדרה מצורפים חמישה פתרונות תוכנה ייחודיים מבית EMC, ללא תוספת מחיר: אנטי וירוס, תוכנת V.Clone לעבודה מרחוק ותוכנות גיבוי, וכמובן, שלוש שנות אחריות", חותם גלבוע.

אירועים קרובים