תוכן שיווקי

ליבי טכנולוגיות תוכנה פיתחה את cLIBI המוסיף יכולות ונוחות שימוש למערכות BI קיימות

cliBI מעביר את כוח התחקור אל משתמש הקצה

02/05/2011 14:25

ליבי טכנולוגיות תוכנה הכריזה על פתרון חדיש ומתקדם לתחקור מידע, המהווה תוספת משמעותית לכלי ה-BI השונים הקיימים בארגונים.
הכלי פותח ע"י ליבי טכנולוגיות מידע בשיתוף פעולה עם חברת הביטוח אליהו וסמנכ"ל מערכות המידע אפרים אקרלינג, ומשרת כיום משתמשים רבים בחברת הביטוח ככלי התחקור המרכזי.

צביקה גולדרייך, סמנכ"ל פרויקטים בליבי, אומר כי הייחוד של cliBI הינו בעצם העובדה כי פותח מזווית הראיה של המשתמשים העסקיים, ולא מזו של אנשי הטכנולוגיה, "cliBI הוא תולדה של עשרות רבות של פגישות עם משתמשים עסקיים, שחיפשו את היכולות החסרות שיעזרו להם להגיע מהר ובקלות לתובנות מהותיות, אותן הם שהתקשו לאתר תוך כדי עבודה עם כלי ה-BI הקיימים בארגוניהם".

cliBI הינו כלי גנרי שאינו תלוי בטכנולוגיית BI, וניתן לשילוב במערכות ה-BI הארגוניות הקיימות כשכבת תחקור מתקדמת ומשלימה. הכלי תומך באופן מלא בהגדרות אבטחת המידע המיושמות במערכות ה-BI – מערך ההרשאות הקיים במערכות BI עובד בצורה שקופה מעל cliBI, ללא צורך במהפכה במערכות הקיימות בארגון.

הכלי, שנכתב בטכנולוגיית ג'אווה סקריפט (J Query), מאפשר look and feel קרוב מאוד לסביבות העבודה הנוספות המצויות בארגונים השונים, ובכך מקל מאוד על תהליך ההטמעה בקרב משתמשי המערכת. דרישה נוספת מלקוחות נגעה ביכולת עבודה כוללת  במסגרת מסך אחד, ללא צורך במעבר הלוך ושוב למסכים ייעודיים וחזרה למסך העבודה המרכזי.

צביקה גולדרייך אומר: "מלבד ויזואליות ונוחות תפעול, יכולת מרכזית של cliBI היא לתת הרבה יותר כוח תחקור למשתמש הקצה, תוך פחות תלות במפתחי המערכת שלרוב מהווים צוואר בקבוק באספקת התוצרים – התוצאות כאן ועכשיו. כל היכולות מרוכזות במסך עבודה אחד, ואין צורך לשוטט במסכי עזר. בעזרת drag & drop בוחר המשתמש שדות רלבנטיים לו, ומרגע זה נהנה מעושר יכולות שלא היו זמינות עבורו עד כה, ביצוע מיונים מתוחכמים ומדורגים, סינונים ומיקוד מידע מהיר ואיכותי, וקבלת תמונה ברורה של תוצאות תחקורו".

גולדרייך מדגיש: "cliBI הנו כלי כל כך אינטואיטיבי, עד שאין צורך בתהליכי הדרכה והטמעה בכדי לתפעלו. כל מי שיודע ללחוץ על כפתורים בעכבר – כבר מוגדר כמומחה  cliBI".

אירועים קרובים