תוכן שיווקי

ואלינור השלימה בחברת צים הטמעת מערכת מתוצרת אורקל לניטור, ניהול זמינות ושיפור ביצועים של בסיסי נתונים

02/05/2011 14:50

ואלינור יישמה בחברת הספנות צים את מודול השליטה והבקרה של מערכת Enterprise Manager Grid Control מתוצרת אורקל, המשמשת לניטור, ניהול זמינות ושיפור ביצועים של בסיסי נתונים. הטמעת מודול השליטה והבקרה באה לאחר יישום מוצלח של מודול ניהול הקונפיגורציה של Grid Control.

צים מפעילה כ-100 אניות המשנעות כ-2,000,000 מכולות בשנה בין כ-180 נמלים ברחבי העולם. החברה נחשבת לאחת מחברות ההובלה במכולות הגדולות בעולם, ומפעילה מערך ענף של מערכות מידע ובסיסי נתונים לניהול השוטף של פעילותה חובקת העולם. הטמעתה של מערכת Enterprise Manager Grid Control מאפשרת לצים לנהל בצורה מרכזית ונוחה את כלל בסיסי הנתונים בחברה והשרתים עליהם הם פועלים.

ואלינור"Enterprise Manager – Grid Control תורם לשיפור משמעותי ברמת הזמינות והשירות של מערכות המידע שלנו” אמרה אורנה מרום, מנהלת מחלקת בסיסי נתונים גלובליים בצים. "הכלי מזהה ומתריע על בעיות בבסיסי הנתונים טרם התרחשותן ומאפשר לנו לטפל בהן מבעוד מועד. יתרה מכך, הוא מזהה בצורה אוטומטית ואפקטיבית את צווארי הבקבוק בבסיס הנתונים ואף ממליץ על דרכים אוטומטיות לשיפור מיידי של ביצועי המערכת. יכולות אלו קריטיות לפעילותן השוטפת של מערכות המידע בצים".

"בחירתה של צים הינה עדות לאיכות הגבוהה של המוצר וליכולתנו כחברה מובילה בתחום אספקת שירותים בעולם בסיסי הנתונים", אמר ארז אלשייך, מנכ"ל ואלינור. "הטמעתה של המערכת בצים בוצעה תוך שיתוף פעולה הדוק עם אנשי מערכות המידע של החברה ותוך תמיכה של אורקל ישראל. המערכת מאפשרת למנהלי בסיסי הנתונים להתמקד בצורה אופטימלית בתפקידי הליבה שלהם".

אודות ואלינור
ואלינור מספקת לחברות וארגונים מערך מלא של שירותים ופתרונות בסביבת בסיסי הנתונים הפופולריים בעולם – SQL SERVER, ORACLE, MYSQL. ואלינור מעצימה את יכולות בסיסי הנתונים ויוצרת למשתמשים ערך מוסף מקסימלי באמצעות המגוון הרחב של שירותי הייעוץ והפתרונות שהיא מספקת. מוניטין רב שנים של ניסיון מאפשרים לואלינור לענות על אתגרים עסקיים מורכבים של מאות לקוחותיה, ובהם חברות פרטיות, ארגונים ממשלתיים וגופים ביטחוניים בארץ ובעולם. פרטים נוספים ניתן למצוא באתר החברה www.valinor.co.il

אירועים קרובים