תוכן שיווקי

לקראת כנס ISUG | לעבוד עם מקצוענים – מפתח להצלחה בפרויקטי SAP

03/05/2011 14:33

מאת Independent Consulting Group

שינוי מגמה בשוק יועצי ה-SAP
המגמה הקיימת בעולם מזה זמן רב מחלחלת גם לשוק הישראלי: יותר ויותר ארגונים מתקשרים עם יועצי SAP עצמאיים על מנת לקבל את הטוב ביותר.

כחלק מדרישות השוק לשיפור התהליכים ואיכות התוצרים תוך כדי שמירה על מסגרות תקציביות, גדלה הדרישה ליועצים בעלי הבנה, ידע וניסיון. אנשי מקצוע אלו הם שחוסכים בשורה התחתונה, ע"י ניצול נכון של הזמן ומתן פתרונות אופטימליים המתאימים לארגון, באמצעות מתן יחס אישי ללקוח ויצירת קשר עם משתמשי הארגון – זהו השילוב המנצח החוסך זמן, כסף ומשאבים.

בשנים האחרונות פרויקטי SAP עלו לאויר, אמנם בהצלחה, אך לעיתים קרובות מוצא הארגון את עצמו מבצע תיקונים והשלמות רבות לאחר העליה לאויר וזאת בהשקעה כספית נוספת. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שלא תמיד המקצוענים והיועצים המובילים הם אלו אשר מבצעים את העבודה בפועל.

הלקוח צריך לדעת שעל מנת לקבל איכות יש לעבוד בקשר Win Win עם הספקים. אי אפשר לרכוש פרוייקט במחיר ריצפה ולחשוב שחברת היישום תספק את הפתרון האיכותי והמקצועי ביותר. עלות יישום מערכת SAP הינה גבוהה לכל ארגון ואין מקום לבזבוז משאבים וקבלת פתרון חלקי. הלקוח צריך לדעת מה הוא יקבל תמורת השקעתו, והבטחון היחיד לכך הוא לעבוד עם מקצוענים.

חפש את המומחה
איך מאתרים יועץ SAP מקצוען? יש לבדוק לא רק אלו פרוייקטים ביצע היועץ אלא את הפתרונות והתוצרים, את הכישורים האישיים, הידע בתהליכים עסקיים ולא פחות חשוב הידע הטכנולוגי. "טוב שם משמן טוב" אמר שלמה המלך, והיועץ המקצוען ישאף לשמור על המוניטין רק דרך ביצוע ופתרונות איכותיים ללקוחות , ללא פשרות וללא אילוצים. בדומה לתחום ה-SAP ניתן למצוא דמיון בתחום הרפואה. יותר ויותר אנו מוצאים את עצמנו מחפשים אחר רופא מקצועי באופן ישיר וגם נאלצים לעתים לשלם על כך יותר. כך אנו יודעים מראש מי הולך לטפל בנו ואנו בטוחים בתוצאה.

Independent Consulting Group
לצורך שיפור השירות המקצועי בתחום ה-SAP התארגנו 4 יועצים מובילים לקבוצה על מנת ליצור אבן דרך לשיתוף פעולה ומתן פתרונות הן עצמאיים והן כוללים ללקוחות. לקוח יכול לאתר במקום אחד את המקצוענים ולהנות מהטוב ביותר.

יוסי לביא – יועץ בתחום SAP WM
עודד סבר – יועץ בתחום SAP PLM
אלון גלעדי – יועץ בתחום SAP Finance
רונן ארגוב – יועץ בתחום Portal & Technology

מימין: יוסי לביא, עודד סבר, רונן ארגוב ואלון גלעדי

המוטו שלנו: על מקצוענות לא מתפשרים וללקוחותינו מגיע יותר.

יתרונות הקבוצה
יחס אישי: עבודה ישירה איתנו – היועצים המובילים בתחום ללא חברת IT מתווכת.
הכוח של קבוצה: קבוצתנו מורכבת מיועצים מובילים מתחומים שונים, ומספקת שירותים ופתרונות ברמה גבוהה תוך סינרגיה בין מודולים ותהליכים עסקיים. הלקוח מקבל את הפתרונות הטובים יותר ללא פשרות וללא אילוצים. מחויבות מקצועית: לקוח אשר מחפש מחויבות מקצועית ימצא אותה אצל יועץ מקצועי ומוביל בתחומו. אנחנו מחויבים רק ללקוח ולמקצוענות.
נסיון: יועצי הקבוצה מילאו מגוון תפקידי מפתח שונים בפרוייקטים ובארגונים. בסופו של יום אנחנו אלו שעשו את העבודה, מהיום אפשר לעבוד אתנו ישירות.
חסכון: חסכון בזמן ומשאבים. המקצועיות והניסיון שלנו מאפשרים לנו לספק ללקוח את הפתרון המהיר, הנכון והמשתלם ביותר לארגון. היכולות שלנו מאפשרות לספק מקסימום תפוקה במינימום זמן תוך כדי חסכון במשאבים.

פגשו אותנו בכנס ISUG בדוכן Independent Consulting Group

אירועים קרובים