תוכן שיווקי

לקראת כנס לקוחות F5 | ראיון עם רפי קוקוטק, מנכ"ל ספיידר פתרונות

05/05/2011 14:00
רפי קוקוטק, מנכ"ל ספיידר פתרונות

ספר על ספיידר פתרונות ועל שיתוף הפעולה עם F5 ועם הצוות המקומי.
קוקוטק: "חברת ספיידר פתרונות הוקמה בשנת 2000 וכיום הינה החברה המובילה בשוק הישראלי במתן פתרונות Turn-key ושירותי מומחה בתחום אבטחת מידע ותקשורת. החברה מציעה שירותי מומחה בתכנון, הטמעה ותחזוקת מערכות אבטחת מידע ותקשורת והקימה ומתחזקת מערכות אבטחת מידע בארגונים גדולים ובינוניים במשק הישראלי בתחומי הפיננסים, ספקי אינטרנט, תעשייה, הייטק, ממשלה ובריאות.

ספיידר זיהתה את הפוטנציאל שבשיתוף הפעולה בינה לבין F5, שכן תחומי העיסוק של ספיידר פתרונות ו-F5 משיקים. תהליך בחירת טכנולוגיות ושותפים עסקיים בספיידר נערך תחת עקרון Best Of Breed ועל כן שיתוף הפעולה עם F5 היה טבעי".

אילו מוצרים של F5 אתה מיישם אצל לקוחות ומה יש לך לומר עליהם?
קוקוטק: "ספיידר הקימה ומתחזקת מגוון מוצרי F5, ביניהן מערכות הפצת תוכן ואיזון עומסים (Content Delivery, Load Balancing), מערכות הגנה אפליקטיבית (Application Firewall), מערכות להאצת ביצועים וגישה מרחוק (BIG IP Edge), מערכות לשרידות קווי תקשורת (Link Controller) ומערכות לשיפור ביצועים בסביבות וירטואליות.

ספיידר מקפידה לבחור מוצרים המשלבים יכולות טכנולוגיות מתקדמות ותחזוקה נמוכה ככל הניתן – מוצרי F5 עונים על דרישה זו! כאינטגרטור, אנו מתייחסים לפתרון כאל איכותי כאשר בסיום ההטעמה הוא עונה על שני פרמטרים: מתן מענה מלא לדרישות הלקוח כפי שהוגדרו בטרם רכישת המוצר וזמן הטמעה הולם. בקרב לקוחותינו הטמעת מוצרי F5 זוכה למאה אחוזי הצלחה בהקשר זה פתרונות החברה מוכיחים עצמם כאיכותיים".

כיצד מוכרים פתרונות של F5 בצורה אופטימאלית לארגונים, בימים בהם השוק מוצף בפתרונות חדשניים ובתמחור אגרסיבי?
קוקוטק: "במציאות בה מערכות IT הינן חלק בלתי נפרד מהתהליכים העסקיים של כל ארגון, מנהלים מבינים את החשיבות והערך המוסף בהטמעת מוצרים המאפשרים ביצועים גבוהים והמשכיות למערכות הארגון. הדרך למכור פתרונות F5 הינה על ידי הבנה מעמיקה של צרכי הלקוח וזיהוי אותם שירותים, אפליקציות וקווי תקשורת קריטיים להמשכיות העסקית של הארגון. לאחר זיהוי אותן נקודות קריטיות, מוצעים מוצרי F5 על יתרונותיהם בהשוואה למוצרים מתחרים ובחלק גדול מן המקרים נערך פיילוט בסביבת הלקוח על מנת להוכיח את יכולות המערכת".

מהו היתרון היחסי של F5 על פני המתחרים וכיצד מתבטאת ההשקעה שלך בשיתוף הפעולה עם F5?
קוקוטק: "יתרונה היחסי של F5 הינו בשילוב מערכת הפעלה ייחודית ואחידה לכל מערכות F5 (TMOS). המערכת מאפשרת ניהול מרכזי ושליטה בכל מערכות F5. בנוסף מאפשרת מערכת ה-TMOS כתיבת חוקים והתאמתם לאפליקציות שונות ומגוונות בהתאם לצורכי הלקוח (iRules).

ספיידר פתרונות מקפידה על רמת הסמכות גבוהה בקרב אנשיה – הן בקרב מומחי אבטחת מידע והן בקרב מנהלי תיקי הלקוחות. כחלק משמירה על רמה מקצועית גבוהה, מחזיקה ספיידר פתרונות במשרדיה את כל מוצרי F5 לצורכי מעבדה ו-POC, מה שמאפשר לימוד עצמי, התנסות והתמחות טובה יותר בקרב מהנדסי החברה. כמו כן, ספיידר פתרונות מאפשרת זמינות מלאה של מוצרי F5 ללקוחותיה".

תן טיפ אחד חשוב לארגון העומד לפני הטמעת פתרון העברת יישומים/ וירטואליזציה דטה סנטר / אבטחת מידע?
קוקוטק: "בעת הקמת סביבות וירטואליות ובטרם רכישת ציוד, תקשורת, שרתים, רישיונות ושדרוגים, מחובתם של הממונים על מערכות ה-IT לבחון פתרון דינאמי דיו שיידע להתמודד עם מערכות וצרכי הארגון גם בעתיד. הבנה מעמיקה של טכנולוגיות קיימות, דוגמת F5, יכולה לשפר ברמה ניכרת את רמת אבטחת המידע של הארגון, לשפר את ביצועי המערכות ולהגדיל את רמת השרידות והגמישות שלהן".

אירועים קרובים