תוכן שיווקי

GSECTRA פותחת מסלול ISO 27001 Lead Auditor בצרפת

08/05/2011 14:28

GSECTRA פותחת מסלול ISO 27001 Lead Auditor בצרפת. ההסמכה למבקר ומסמיך לתקן הבין לאומי לאבטחת מידע ISO 27001, הנחשב למקובל ועומד בסטנדרטים עולמיים, תועבר על ידי GSECTRA בשיתוף עם PECB בסוף מאי.

"GSECTRA הציבה את עצמה על המפה הבין לאומית בהדרכות בין לאומיות באבטחת המידע, ורשמה בכך הישג בין לאומי בתחום חברות ההדרכה בתחום אבטחת המידע, בכך תהיה למעשה החברה הראשונה בישראל בתחום ההדרכות באבטחת המידע אשר העבירה מסלול בין לאומי באבטחת מידע בחוץ לארץ", אומר איל וינטרוב, מנכ"ל חברת GSECTRA.

מסלול ההסמכה של ארגון PECB ו-ANSI לתואר ISO 27001, ש-GSECTRA היא המייצגת הבלעדית של המתכונת הייחודית שלו בארץ, נחשב לאחד היוקרתיים בעולם. תעודת ההסמכה של ISO 27001 מעידה על ידע מקיף ומעמיק בהכרת התקן, היכולת להסמיך ולבקר ארגון גדול או קטן, הכרת כל התקן על כל פניו, הן הטכנולוגיים והן הניהוליים ולפיכך היא מוערכת מאוד על ידי ארגונים ברחבי העולם.

איל וינטרוב, בעלים ומנהל דירקטור ב-GSECTRAהמסלול כולל לימוד של 4 תחומי אבטחת מידע שהוגדרו על ידי מכון התקנים האמריקאי ANSI, בחינות, תרגול וסדנאות הכנה למבחן ההסמכה, ומבוססת על ערכות הלימוד הייחודיות שפותחו על ידי GSECTRA, ושאושרו על ידי PECB.

לדברי וינטרוב, "GSECTRA רואה בהסכם אסטרטגי זה עם PECB הישג נוסף עבור GSECTRA וכמו כן ממצבת את GSECTRA במפה העולמית. השווקים בהם  GSECTRA פועלת הם: צרפת, בלגיה, אנגליה, יוון, קפריסין, דרום אפריקה, אוסטרליה בניהולו של נועם צור – מנהל המכירות הבין לאומי של GSECTRA (מנכ"ל איגוד ההיי-טק הישראלי)".

הקורס יועבר על ידי סוקרי ISO 27001 מוסמכים במתכונת של 40 שעות, המתפרסות על פני שבוע שלם ובסופו מבחן ההסמכה שעליו יש לענות בפרק זמן של 3 שעות.

מסלולי מבקר ומסמיך לתקן אבטחת מידע ISO 27001 יתקיימו בחודש יוני. לפרטים נוספים יש לפנות למוקד ההרשמה בטלפון 03-6443915 או בכתובת המייל הבאה.

אירועים קרובים