תוכן שיווקי

רד האט, פיצה וטכנולוגיה – מפגש הטכנולוגיה השביעי התקיים בסימן RHEL 6

08/05/2011 14:48

חטיבת המוצרים של  מטריקס, המפיצה הרשמית של פתרונות רד האט בישראל, ממשיכה לקיים מפגשים טכנולוגיים שהפכו למסורת אהודה בקהילת ה-IT בישראל וקיימה השבוע את המפגש השביעי במספר של כנס רד האט, פיצה וטכנולוגיה.

לדברי מוטי הדס, מנהל קבוצת הקוד הפתוח במטריקס, "מפגשי רד האט, פיצה וטכנולוגיה אותם השקנו לפני כשנה וחצי הפכו למסורת בקהילת ה-IT הישראלי, במפגשים ניתנת הבמה למנהלי תשתיות ומקצועני סיסטם ווירטואליזציה להציג את החידושים והפיתוחים העדכניים והמתקדמים ביותר בעולם המגוון של רד האט ולצד זה להתכבד בפיצות יחד עם חברים". עוד ציין הדס כי "הביקוש למפגשים הנו גדול, בנוסף אנו משיקים ניוזלטר ייעודי ברוח המפגשים שירכז את המצגות וסרטוני הדרכה אותם הפקנו באירוע ומשולבים גם ברשתות החברתיות וב-YouTube".

במפגש האחרון שהנו השביעי במספר הוצגו כלי הניהול החדשים של רד האט לגרסת RHEL-6  וכן יוצגו פיתוחי ה-System Tap  לחילוץ, סינון וסיכום נתונים לצורך אבחון ביצועים מורכבים ובעיות תפקודיות. זאב וקסמן פישר, דירקטור בחברת ישראגריד (Isragrid), הציג את פעילותה של ישראגריד להקמת תשתית לאומית ליישום מחשוב גריד עבור גופי המו"פ הישראלים באקדמיה ובתעשייה. מיכאל שניצר וארתור ברזין, מהנדסי רד האט בצוות רד האט במטריקס הציגו את היכולות של RHEL6 ושימושים בעולמות ה ISV לפתרונות Red Hat Virtualization. בין המשתתפים במפגש מקצועני תשתיות מהחברות: קומברס, מגדל, טבע, בזק, ECI, פלאפון, צה"ל-ממר"ם, NDS ורבים נוספים.

מוטי הדס, מנהל קבוצת הקוד הפתוח במטריקס, מברך את האורחים

מקצועני התשתיות נהנים ממגוון הפיצות והחידושים של רד-האט

אירועים קרובים