תוכן שיווקי

לקראת אירוע | חברת F5 מספקת פתרון אבטחת DNS מקיף לדומיינים

16/05/2011 13:57

חברת F5, מובילה גלובלית בתחום ה-Application Delivery Networking, הודיעה על כך שמוצר ה-BIG-IP Global Traffic Manager (בקיצור: GTM), המיועד לאיזון עומסים גלובלי, יכול כעת לסייע ללקוחות לקבל הגנה חזקה לשמות דומיין (DNSSEC) עבור כתובות עם הסיומת .com וכן עבור שמות דומיין אחרים. על ידי הכללת יכולות אבטחת DNS בתשתיות ה-IT שלהם, לקוחות יכולים להפחית סיכוני אבטחה כגון – cache poisoning, domain hijacking, man-in-the-middle ו-DNS redirection באופן משמעותי. הגנה בפני איומים אלה מסייעת ללקוחות להפחית את הסיכון בגניבת מידע, הונאה או כל פעילות זדונית אחרת. בעזרת פתרונות ה-DNSSEC  של F5, ארגונים יכולים להעביר תגובות מאובטחות וחתומות בזמן אמת לכל הדומיינים, כולל הדומיין החתום והמאובטח החדש בסיומת .com  שהוכרז על ידי VeriSign בסוף מרץ השנה.

בעקבות ההכרזה של VeriSign, כל הדומיינים העיקריים (.org, .edu, .net, .gov) תומכים כעת ב-DNSSEC. זהו צעד חשוב המאפשר לכלל הארגונים להבין את היתרונות המהותיים שבהטמעת יכולות DNSSEC בשמות הדומיין הספציפיים שלהם. כעת יוכלו ארגונים המנהלים אתרים בעלי סיומות .com לבצע קונפיגורציה בתשתיות שלהם כך ששמות הדומיין שלהם ייחתמו דיגיטלית ובכך תתווסף שכבת הגנה משמעותית נוספת.

על מנת לסייע לארגונים לנצל באופן המיטבי את יכולות ה-DNSSEC, התניעה F5 שותפות טכנולוגית עם חברת Infoblox, מובילת שוק בתחום פתרונות אוטומציית תשתיות רשת ושליטה. יחדיו, שתי החברות מציעות פתרונות משולב ומקיף המספק איזון עומסים גלובלי מוביל, חתימה בזמן אמת, ניהול DNS מתקדם ופריסת DNSSEC קלה.

"השילוב בין ה-BIG-IP GTM של F5 ומוצרי ה-DDI המוכנים ל-IPv6 ול-DNSSEC של Infoblox מספקים תשתית DNS מלאה, מאובטחת וניתנת לניהול ולהרחבה, בתוספת יכולת ניהול תעבורת נתונים והתאוששות מאסון", אמר קריקט ליו, סמנכ"ל ארכיטקטורה וטכנולוגיה בחברת Infoblox ומחבר סדרת ספרים רבי מכר בנושא DNS.

"אבטחת מידע הינה חלק אינטגראלי וחשוב בפתרונות שלנו ואנו מבינים את הצורך של הארגון להגן על עצמו מפני התקפות ובה בעת לשמור על תשתית IT זריזה ויעילה", אמר דן מטי, סמנכ"ל בכיר לשיווק ופיתוח עסקים ב-F5. "הפתרונות שלנו מקלים על לקוחות לשלב יכולות אבטחה מתקדמות כגון DNSSEC או DDoS בסביבות העבודה שלהם ובכך אנו מסייעים להם להגן טוב יותר על המידע שלהם ועל המוצרים, מבלי להפחית בביצועים למשתמשים. בשל העובדה כי מוצרי העברת היישומים של F5 מנהלים את תעבורת הנתונים ברשת באופן מתוחכם, קל להם יותר לסכל איומי אבטחה ובכך לסייע לארגון לאבטח את עצמו טוב הרבה יותר".

אירועים קרובים