תוכן שיווקי

לקראת אירוע | Avamar 6.0 מספק מבנה חומרה חדש עם תמיכה בדה-דופליקציה וגיבוי מורחב/מטריקס

16/05/2011 14:41

לקראת יום העיון שעורכת EMC, נפגשנו עם צחי דרור, מנהל תחום EMC בחטיבת אינטגרציה ותשתיות של מטריקס, ושמענו על האתגרים והחידושים האחרונים בתחום.

ראשית, מהי החשיבות של גיבוי המידע בארגון?
"ההגנה והגיבוי של תשתיות הארגון הינה קריטית לפעילותו של כל ארגון. גיבוי התשתיות מגן על הצרכים העסקיים של הארגון במקרה של  נפילת מערכות, קריסת שרתים ואף אסון טבע שיכול לגרום להשבתה כוללת של פעילות הארגון".

מהם החידושים העדכניים בתחום גיבוי הנתונים?
"לאחרונה השתחררה גירסה 6.0 של Avamar, פתרון הגיבוי המהיר בעולם, המשולב כיום במערכות ה-Data Domain דרך מנגנון ה-Boost. שיפור זה מאפשר ל-Avamar לשלוח סוגי נתונים ספציפיים למערכת ה-Data Domain ובכך לייעל ולצמצם בצורה משמעותית את אורך הגיבוי ואת נפח אחסון הדרוש.

המערכת של Avamar מסוגלת לנהל כיום הן את נתוני האחסון של Avamar והן את מערכת ה-Data Domain – לרבות גיבויים, שחזורים ושיכפול המידע לאתר מרוחק. תפעול כל המערכת נעשה דרך ממשק גראפי ידידותי ונוח לשימוש, שמקל מאוד על ניהול מערך הגיבוי.

מעבר לכך, ה-Avamar 6.0 מספק מבנה חומרה חדש בעל תמיכה בנפחי גיבוי דה-דופליקציה עם 124TB וכן גיבוי מורחב של מחשבים ניידים ונייחים, ניהול חדש של ה-Client שמאפשר ניידות להעברה מסביבות Avamar שונות ואת היכולת לדחוף שדרוגים (Push Upgrade) למשתמשי Windows ו- Linux".

לקראת כנס Backup to the Future של EMC

מהם האתגרים הניצבים בפני מנהלי התשתיות?
"האתגרים בעולם הגיבוי רבים. ראשית, כמות המידע המאוחסן והמגובה גדלה ללא הרף, יש יותר יישומים שצורכים מידע, הרגולציות בתחום מתרחבות וכמות העובדים לא גדלה בהתאמה לקצב גידול המידע. לצורך העמידה באתגרים, עברו פתרונות הגיבוי של EMC קפיצת מדרגה משמעותית של כל "משפחת" ה-BRS הכוללת את Avamar, Data Domain ו-Networker, שמציגים רמה גבוהה של יכולות שמירת כמויות גדולות, גיבוי חכם, שכפול ושיחזור אמין ועוד, ובכך מספקים פתרונות ספציפיים ויחודיים לאתגרים בעולם הגיבוי.

כיצד יכול ארגון לדעת מהי שיטת הגיבוי הטובה ביותר עבורו?
"מרכז הפתרונות של מטריקס ו-EMC מאפשר לכל ארגון לבצע הדמיה של סביבת המחשוב (הקיימת או המתוכננת) על מנת לספק מדדים אמיתיים לתפקוד יישומים ותשתיות. בצורה זו יוכל הארגון לקבל הדגמות בזמן אמת של חומרה ותוכנה ולראות כיצד מערכת הגיבוי מתאימה למערך המחשוב שלו ולקבל החלטה מושכלת".

לפרטים נוספים ורישום לכנס Backup to the Future

אירועים קרובים