תוכן שיווקי

לקראת אירוע | "לדעת כדי להצליח" – גיאוקרטוגרפיה בוחרת פנורמה

גיאוקרטוגרפיה משנה את חוקי המשחק בעולם הבינה העסקית לארגונים, הודות לפיתוח פיתרון BI חדשני על פלטפורמת פנורמה

17/05/2011 10:59

פרופיל הארגון:
קבוצת גיאוקרטוגרפיה הינה אחד ממכוני המחקר המובילים בישראל. בקבוצה מספר חטיבות ומחלקות בעלות התמחות מקצועית: חטיבה כלכלית, חטיבה לתכנון אורבאני, חטיבה למחקרים חברתיים, חטיבה למחקרי שיווק פרסום ומיתוג, חטיבה למערכות מידע ופתרונות עתירי מידע, חטיבה ל"בנייה ירוקה", מחלקה למחקרי פארמה ורפואה, מחלקה למחקר איכותני, אגף לוגיסטי למחקר, לביצוע איסוף וסקרים בכל השיטות.

לצד עריכת מחקרים קונבנציונאליים לבחינת דעת קהל בתחומים שונים, מדידת חווית לקוח ושביעות רצון לקוחות, איסוף מודיעין עסקי ובקרות לקוח סמוי. החברה עורכת מחקרים כלכליים לחישוב אומדני פוטנציאל שוק ובדיקת היתכנות, ייעוץ ובניה ירוקה, מחקרי פארמה, ייעוץ שיווקי ואסטרטגי, ומעמידה לרשות לקוחותיה מגוון פתרונות עתירי מידע תוך שימוש בכלי מחקר מתקדמים ובלתי שגרתיים.
היכולת המדעית והמקצועית מבוססת על למעלה מ-30 שנות ניסיון ופיתוח מחקרי-חלוצי בקנה מידה בינלאומי בתחומי האסטרטגיה של מידע, בגופים מסחריים, חברתיים, ציבוריים ופוליטיים, תוך יישום מערכות מידע גיאוגרפיות, מודלים ממוחשבים בחקר המרחב העירוני, האזורי והארצי, וחישובי פוטנציאל כלכלי-מסחרי של מוצרים, שירותים נדל"ן ועוד.

כל אלו משולבים כיום בכל תחומי הפעילות המחקרית-יישומית של החברה, בד בבד עם המשך השקעה במחקר ופיתוח.

הסיטואציה העסקית:
כקבוצת ידע, המכוונת להעניק ללקוחותיה ייעוץ ופתרונות מקיפים וכוללים, בהתאמה פרטנית, חיפשה גיאוקרטוגרפיה דרך לספק ללקוחותיה פתרונות מידע חדשניים יותר, אשר יאפשרו ללקוח בין היתר, גישה On-Line לנתוני הסקרים שלו, יכולת תחקור דינאמית ותצוגה ויזואלית מתקדמת.

"התחרות העסקית העזה, המאפיינת את העידן של ימינו, מחייבת פתרונות בינה עסקית הפועלים באון-ליין ולא לאחר מעשה", מסביר לירון פלדמן, סמנכ"ל ניהול ופיתוח עסקי בקבוצת גיאוקרטוגרפיה. "יכולות נוספות אותן רצינו להעניק למשתמשים העסקיים בקרב לקוחותינו, כללו ויזואליות ברמה מתקדמת יותר ויכולות גישה אינטרנטיות שיספקו מענה לצו השעה – בכל מקום, בכל זמן ודרך כל מכשיר. כמו כן חיפשנו פיתרון שיאפשר לנו להפיץ את הנתונים הרלוונטיים דרך כלי שולחן העבודה הסטנדרטיים בארגונים".

לקראת כנס פנורמה

הפיתרון:
תהליך בחירת הפלטפורמה הרלוונטית כלל קריטריונים נוקשים, שנבעו מהצורך להטמיע את מתודולוגיות המחקר הייעודיות והמודלים של גיאוקרטוגרפיה בפלטפורמה, כמו גם לספק עבודה באון-ליין, ויזואליות גבוהה ויכולות פיתוח גבוהות.

בחינת הכלים השונים בשוק הביאה את גיאוקרטוגרפיה למסקנה כי הפלטפורמה שמספקת את המענה הרחב ביותר לצרכים שהוגדרו הנה – פנורמה. את פעילות יישום הפיתרון הוביל אסף אלה מחברת TAO Technologies, המשמשת כשותפה עסקית של פנורמה. "מורכבות הצרכים שהגדרנו שלחה אותנו לתהליך לא קצר של בחינת פלטפורמות ה-BI המוצעות בשוק", מספר לירון פלדמן. "לאחר שבדקנו כל מוצר למול שורת הקריטריונים שהגדרנו, הגענו למסקנה כי הפלטפורמה של פנורמה מספקת את המענה הרחב ביותר לצרכינו, הן ברמה הויזואליות, הן ביכולות הפיתוח והקסטומיזציה, הן במסגרת העלויות והן בגמישות ורמת הנכונות לבצע התאמות במוצר בהתאם לצרכים שלנו".

התוצאות:
אימוץ פלטפורמת פנורמה בגיאוקרטוגרפיה מאפשר לחברה להתייצב בחזית עולם פתרונות ה-BI לעסקים, תוך יכולת להעניק ללקוחותיה שילוב יוצא דופן בין מתודולוגיית מחקר ייחודית לבין כלי גנרי, המאפשר להרים את יכולת הדיווח, התחקור והניתוח. בין היתרונות המובהקים אותם מספק הפיתרון של גיאוקרטוגרפיה, בהשוואה לפיתרונות BI פנימיים, מצויה היכולת לחבר בין נתוני מחקר חיצוניים ומקורות מידע חיצוניים, לבין נתוני האון-ליין בארגון וכל זאת דרך ממשק וובי המספק עושר תצוגה וויזואליות מרשימה.

"פיתוח הפיתרון על בסיס יכולות הפלטפורמה החזקות של פנורמה מאפשרים לנו לספק ללקוחותינו יכולות ניתוח גבוהות ביותר עם ויזואליות מרשימה ופתרון פשוט ואינטראקטיבי למשתמשי קצה", אומר פלדמן "יכולות הקישוריות הגבוהות של פנורמה מאפשרות שיתופיות והפצת מידע אינטראקטיבי גם בעולמות ה-Office, וכתוצאה מכך גדלה זמינות הנתונים ומתרחב מעגל המשתמשים הפוטנציאלי".

יתרונות נוספים אותם מציין פלדמן נוגעים ליכולתה של פלטפורמת פנורמה לאפשר הצפת חריגים מתוחכמת (Bubble up exception) והיותה פתרון קל וידידותי להטמעה ולתחזוקה. כמו כן, מציין פלדמן לטובה, את הרמה המקצועית הגבוהה שהופגנה על ידי מיישם הפיתרון, אסף אלה מחברת TAO Technologies, המשמשת כשותפה עסקית של פנורמה.

"יישום פיתרון ה- BI של גיאוקרטוגרפיה, שפותח על פלטפורמת פנורמה, מספק לארגונים יכולת לשפר את התוצאות העסקיות במהירות רבה יותר", מסכם פלדמן "ארגונים שהטמיעו את הפיתרון, נהנים מתוצרי מידע ברמה שונה לגמרי מאלו שהיו מורגלים. אנו רואים כיצד יכולות האון-ליין של המערכת מאפשרים לארגונים העובדים איתנו לשפר את יכולות קבלת ההחלטות, לספק מידע רלוונטי למגוון משתמשים רחב יותר ולהביא לשיפור בפעילותו".

אירועים קרובים