תוכן שיווקי

לקראת כנס F5 Summit 2011 | שיחה עם רון קוהבלום, מנהל פעילות VMware ישראל

23/05/2011 15:07

מהי האסטרטגיה של חברת VMware בתחום מחשוב הענן?
קוהבלום: "המהפכה הטכנולוגית, אשר אפשרה את מחשוב הענן היא הוירטואליזציה. הוירטואליזציה ניתקה את מערכות האחסון, השרתים, האפליקציות ואפילו את הדסקטופ עצמו מן התשתית הפיסית והפכה את עולם ה-IT ליעיל יותר, תוך שהיא מפשטת את המורכבות בניהול ומשפרת את נצילותם של שרתים ואפליקציות.

תשתית המוצרים של F5 מאפשרת שילוב של יכולות אופטימיזציה, אבטחת מידע, יציבות ושרידות ליישומי הארגון ובכך מסייעים ללקוחות במסע אל הענן, תוך מתן ערך מוסף והאצת תהליכי הפיתוח וההטמעה על גבי סביבה וירטואלית מבוססת VMware vSphere 4. חברת VMware משתפת פעולה עם חברת F5 במשך שנים ובהצלחה רבה. לאחרונה אף העניקה לה חברתVMware  את פרס השותף הטכנולוגי החדשני שלה-Technology Innovator Partner of the Year לשנת 2011".

כיצד אסטרטגיה זו מתחברת למוצרי F5?
קוהבלום: "חברת VMware משתפת פעולה עם חברת F5 גם ברמה המקומית וזאת על מנת לסייע ללקוחותינו המשותפים במסע אל הענן. שיתוף הפעולה מאפשר אופטימיזציה ליישומי הארגון ועבודה בצורה מהירה יותר, תוך ניצול משאבים מינימאלי".

מה חשוב לארגון שעומד לפני הטמעת פתרון מחשוב ענן לדעת?
קוהבלום: "בחדשים הקרובים צפויה מהפיכה של ממש בכלים לניהול הענן. ההצלחה ביישום ענן פרטי תהיה פרי תכנון מדוקדק של הארכיטקטורה ושל התכנון הפרטני. על הארגון לעמוד על היכולות העתידיות הרצויות לו עוד בטרם הטמעת פתרון זה או אחר. ארגון, שישתף את המערך ההנדסי של VMware בישראל ובאירופה, בתהליך התכנון ובכוונותיו יקצר את התהליך וינחל הצלחה מובטחת.

ארכיטקטורת הענן ההיברידי בהחלט יכולה לסייע בכך. הגישה ההיברידית של VMware מאפשרת לנייד עומסי עבודה בהתאם לצורך ולהתמודד עם קשיים בלתי צפויים כמו איומי אבטחה. זאת באמצעות מארג ארגוני בו כל כלי ה-IT הדרושים מעניקים את הגמישות הנדרשת. הענן ההיברידי כולל את האפליקציות הקיימות בארגון כמו גם אפליקציות חדשות, ומאפייני תוכנה כשירות (Saas), חוות השרתים הקיימת כמו גם בסביבות הענן הציבורי- כל הכלים הללו קשורים יחדיו בדומיין אחד. אנו ב-VMware שמנו לעצמנו כמטרה להעניק למשתמש הסופי יכולות בחירה רבות על מנת לשפר את שביעות הרצון מן הענן. זאת תוך שאנו מאפשרים לצוות ה-IT להאיץ את זמן היציאה לשוק של אפליקציות הנמצאות בפיתוח, לחדש אפליקציות קיימות ולשמר את ההשקעה בתשתיות קיימות".

אירועים קרובים