תוכן שיווקי

רד האט מרחיבה את קשריה הגלובליים עם Amazon Web Services

Red Hat Enterprise Linux תהיה זמינה דרך Amazon EC2 on-demand עם תמחור Pay-as-you-go

25/05/2011 14:39
רד-האט

רד האט (Red Hat), הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הודיעה כי היא הרחיבה את קשריה עם שירותי הענן של אמזון –  Amazon Web Services) AWS). בנוסף ליכולת להביא את רישיונותיהם אל ה-AWS, יכולים עתה לקוחות לרכוש במהירות ובקלות Red Hat Enterprise Linux נתמכת דרך Amazon Elastic Compute cloud (או בקיצור: Amazon EC2), וזאת בשיטת On demand, pay-as-you-go. היצע חדש זה יהיה זמין בשבועות הקרובים ללקוחות ברחבי העולם בכל אזור בו זמינים שירותי AWS.

ה-Amazon EC2 הנו שירות Web המספק בענן קיבולת מיחשוב עתירת זמינות, מאובטחת, מסופקת לפי דרישה וניתנת לשינוי גודל.  שירות זה נועד להקל על שימוש במחשוב בהיקפי Web למפתחים, ISVs מסחריים וגופי IT ארגוניים ברחבי העולם. תוך שימוש בעמדת ניהול AWS יכולים משתמשי EC2 לרכוש במהירות ולהקצות Instances של EC2 בתצורה בנויה מראש עם 5 Red Hat Enterprise Linux ו-6 נתמכות, ולשלם רק עבור השעות שהם צורכים.

"אנו שמחים להציע ללקוחותינו Red Hat Enterprise Linux נתמכת ברמה ארגונית לפי דרישה", אמר טרי ווייז, מנהל פיתוח עסקי של Amazon Web Services. "לקוחותינו הביעו את הצורך שלהם בהקצאת Red Hat Enterprise Linux נתמכת באותה דרך שהם מקצים AWS EC2 ומשלמים רק עבור מה שהם משתמשים בו. הכרזה זאת היא התוצאה של שיתוף פעולה נרחב בין רד האט ו-AWS כדי לספק צרכים אמיתיים של לקוחות".

"מתן גישה רחבה למפתחים אל Red Hat Enterprise Linux בשימוש ב-Amazon EC2 הנו צעד חשוב בהתפתחותנו בענן", אמר סקוט קרנשאו, סגן נשיא ומנהל כללי של עסקי ענן ברד האט. "מדובר בלתת ללקוחות ולמפתחים בחירה של הדרך בה יפרסו Red Hat Enterprise Linux ויעבדו לבניית הדור הבא של יישומים לתעשייה".

לקוחות Red Hat Enterprise Linux קיימים מסוגלים להפעיל היום 5 Red Hat Enterprise Linux ו- 6 בכל אזורי Amazon EC2 תחת יכולת Red Hat Cloud Access  של מנויי רד האט. רד האט תעבוד עם אמזון בחודשים הבאים כדי לאפשר On-demand instances נוספים ולתמוך בעוד אופציות, ולהעביר לקוחות On-demand beta קיימים לשירותי On-demand נתמכים של אמזון.

למידע נוסף על רד האט ומיחשוב ענן
למידע נוסף על רד האט

אירועים קרובים