תוכן שיווקי

רד האט מספקת בשיתוף עם SAP ערך משופר ללקוחות ארגוניים

מובילי הטכנולוגיה משלבים מערכות תמיכה עבור הרצת יישומי SAP על Red Hat Enterprise Linux

29/05/2011 14:54

רד האט (Red Hat), הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הכריזה על חוויית לקוחות משופרת עבור משתמשים גלובליים של פתרונות מרד האט ו-SAP, אשר תושג דרך אינטגרציה של פתרון ניהול היישומים SAP Solution Manager ומערכת ניהול התמיכה Red Gat Global Support Services.

זה יותר מעשור נהנים לקוחות מהזמינות של פלטפורמת Red Hat Enterprise Linux אמינה, גמישה מאובטחת ועתירת ביצועים, שתוכננה במיוחד עבור עומסי עבודה עסקיים קריטיים של SAP, כולל Red Hat Enterprise לשימוש עם יישומי SAP.

כחלק ממודל המנויים של רד אט, לקוחות עם מנוי ל- Red Hat Enterprise Linux מקבלים תמיכה ממומחי צוות Global Support Services של רד האט. SAP Solution Manager מקל על תמיכה טכנית במערכות מבוזרות עם תפקודיות המכסה היבטי מפתח של פריסת פתרון, תפעול, ושיפור מתמשך.

יניב ליבוביץ, מנהל אזורי ומנהל פעילות רד האט בישראל, תורכיה, יוון וקפריסין, אומר כי Red Hat Enterprise Linux הנה פלטפורמה מומלצת עבור פריסת יישומי SAP על לינוקס. לקוחות רד האט ו-SAP נהנים מהאינטגרציה של Manager SAP Solution ומערכת תמיכת הלקוחות של רד האט דרך קיומה של נקודת קשר יחידה לנושאי תמיכה, פתרון יעיל של אירועים, ושת"פ מתמשך להרצת יישומי SAP על Red Hat Enterprise Linux.

רד-האטעם האינטגרציה יקושרו ביניהן מערכות ניהול התמיכה של רד האט ו- SAP ביתר קלות בפתרון בעיות תמיכה, ויספקו שירותי תמיכה משופרים ללקוחות. לקוחות המריצים יישומי SAP על Red Hat Enterprise Linux זוכים לגישה לתמיכת אינטגרציה זאת היום כחלק של מנוי Red Hat Enterprise Linux שלהם.

"אינטגרציית תמיכה זאת מספקת ערך מורחב ללקוחות, ומאפשרת להם לקבל יותר מהשקעתם בפתרונות מ-SAP ורד האט", אמר אנדריאס גראסר, סגן נשיא ומנהל תפעול ראשי בשירותי התמיכה של SAP אמריקה. "זוהי דוגמא ברורה לדרך בה אנו משתפים פעולה עם ה- ecosystem שלנו כדי לספק חדשנות, ערך עסקי מוגבר ורמות גבוהות של תמיכה ללקוחותינו היום".

"לרד האט ול-SAP יש קשרים טכניים ארוכי שנים וקרובים, והיום אנו מרחיבים קשרים אלה כדי להביא חוויית לקוח משופרת עוד יותר ללקוחותינו מסביב לעולם", אמר מרקו ביל-פטר, סגן נשיא לשירותי תמיכה גלובליים ברד האט. "ברד האט הרחבנו את מודל תמיכת הלקוחות שלנו במהלך השנה האחרונה עם הקמת פורטל הלקוחות שלנו, כולל עדכונים לאחרונה כמו השקת קבוצת המשתמשים המקוונת שלנו. אינטגרציה זאת של מערכת התמיכה של רד האט עם גוף התמיכה הגלובלית של SAP, מגדיל עוד יותר את היצע התמיכה שלנו."

למידע נוסף על השותפות בין רד האט ו-SAP
למידע נוסף על רד האט

אירועים קרובים