תוכן שיווקי

Netwise משיקה את APPTOYOU – תשתית לפיתוח אפליקציות סלולר היברידיות לטלפונים חכמים

31/05/2011 16:55

התשתית שפותחה בחטיבת המובייל של חברת Netwise מאפשרת לייצר אפליקציה מותאמת למערכת ההפעלה iOS ו-Android במאמץ פיתוחי אחד ובעלות נמוכה. הפתרון מבוסס על תפיסה היברידית המשלבת אפליקציה המפותחת בסביבה הטבעית של הטלפון (Native) עם דפי HTML.

בפרויקטים מבוססי AppToYou מפותחים מרבית רכיבי האפליקציה בסביבה מוכרת ונפוצה של דוט.נט ו-HTML. לדברי איציק לוי, סמנכ"ל, מנהל חטיבת mobile בחברת Netwise: "מערכת AppToYou מספקת לארגונים יכולת לייצר פתרון מובייל בחוויית משתמש איכותית הנתמך על ידי מגוון של מערכות הפעלה תוך מקסימום שימוש חוזר בקוד.מדובר בפתרון סקלבילי וגמיש, המאפשר הטמעה בשלבים, חיבור מובנה ל- Microsoft SharePoint, קיצור משמעותי של זמני פיתוח וחסכון בעלויות הקמה ותחזוקה".

איציק לוי, סמנכ"ל, מנהל חטיבת mobile בחברת Netwiseאלמנט מרכזי המסופק כחלק מ-AppToYou הוא רכיבי Native Client עבור מערכות ההפעלה iOS ו-Android, קליינטים אלו פותחו על בסיס רכיבי קוד פתוח של PhoneGap והם נהנים מהידע הנצבר של קהילת המפתחים בתחום. PhoneGap הוא פרויקט קוד פתוח שפותח על ידי חברת Nitobi הקנדית, במטרה לתת מענה לריבוי מערכות ההפעלה של מכשירי המובייל. סביבת הפיתוח, זוכת הפרסים, נמצאת בשימוש של מאות אלפי מפתחים בעולם.

לוי מוסיף: "אפליקציות שמפותחות באמצעות AppToYou מספקות לדפי ה-HTML יכולות אנימציות ניווט אפליקטיביות, תמיכה בחיבור לבסיס נתונים מקומי, תמיכה בחיבור למיקום GPS, צילום/בחירת תמונה ושימוש בה, תמיכה בכניסה מ-Push Notifications, גישה למידע "אודות" של המכשיר, חיבור לאנשי קשר, לוח שנה ועוד".

להרחבה על המוצר

אירועים קרובים