תוכן שיווקי

הכנס הגדול של הקיץ למפתחי תוכנה יוצא לדרך

מכללת סלע עורכת כנס מומחים בתחום פתוח התוכנה, Developers Days, בשבוע שבין ה-26 ל-30 ביוני ● הכנס נערך בפורמט ייחודי של סדנאות מומחים

02/06/2011 14:38

בשבוע שבין ה-26 ל-30 ביוני נערך כנס המומחים לפתוח תוכנה, Developer Days. התוכנית כוללת 25 סדנאות עם 15 מומחים מובילים בארץ ובעולם. לקראת הכנס ערכנו ראיון עם מנהל התוכנית המקצועית של הכנס, סשה גולדשטיין, CTO קבוצת סלע ו-MVP מיקרוסופט.

ספר לקוראים שלנו מה זה ה-Developer Days?
ה-Developer Days עוסק במגוון טכנולוגיות. ב-25 סדנאות של יום שלם, המשתתפים יוכלו ללמוד על החידושים הטכנולוגיים האחרונים מכנס MIX בלאס-וגאס, על נושאי עומק ב-דוט.נט ו-Windows, ועל מתודולוגיות ALM. ייחודיות הכנס הן בפורמט, והן במרצים המהווים את חוד החנית בטכנולוגיות הנ"ל.

אנחנו מבינים שמדובר בפורמט ייחודי של 25 סדנאות שכ"א מהן אורכת יום שלם. מה הביא אתכם ליצור פורמט זה?
הגענו למסקנה שהרצאה של שעה, שעה וחצי, לא יכולה לתת את העומק הנדרש אפילו עבור נושאים טכנולוגיים "קטנים". יתר על כן, יש נושאים שאי אפשר ללמוד ללא תרגול או דוגמאות מקיפות. בפורמט הסדנאות מאפשר להעמיק בצורה מספקת ועדיין לשמור על מיקוד ולימוד יעיל.

מחיר יום סדנה הוא 500 ש"ח, מחיר נמוך למדי. מה הסיבה למחיר זה?
נכון מאוד! מדובר במחיר מאוד אטרקטיבי. אנו עורכים כנסים מקצועיים מאז הקמתה של סלע. הכנס הזה נערך בסימן 20 שנה לסלע ואנו מזמינים את הלקוחות לחגוג יחד אתנו 20 שנה של הובלה בתחום ההדרכה הטכנולוגית. נשמח שכל לקוחותינו יבואו לכנס וייהנו מהאיכויות שמכללת סלע יודעת להעניק.

ספר לנו קצת על הנושאים שכנס ה-Developer Days יכלול.
מצד אחד – חידושים טכנולוגיים כגון Internet Explorer 9, HTML 5, Silverlight 5 ועוד נושאים שלא הופיעו עדיין בכנסים בארץ. מצד שני – העמקה ביכולות שאינן תלויות טכנולוגיה, כמו למשל Test Driven Development, Agile וכו'. ומצד שלישי – נושאי עומק כמו .NET Debugging, Windows Internals, Improving Application Performance ועוד.

מיהו קהל היעד? למי תמליץ לבוא?
בראש ובראשונה – Developers וכל מי שעוסק בפיתוח, לרבות ראשי צוותים, ארכיטקטים, ועוד. אבל יש לבחון כל יום לגופו – חלק מההרצאות רלוונטיות גם לראשי פרויקטים ומנהלי פיתוח.

אתה עצמך מעביר כמה סדנאות. תוכל לפרט קצת יותר על הסדנאות הללו? מה המשתתף צפוי לשמוע וללמוד?
אני מעביר שתי סדנאות בנושאי Debugging – אחת למפתחי NET. ואחת למפתחי ++C. סדנה בנושא שיפור ביצועים של אפליקציות NET. ולבסוף – סדנה בנושא Windows Internals, תחום מרתק שלא מקבל את תשומת הלב הראויה. כל הסדנאות ילוו בתרגול מעשי ופתרונות שהמשתתפים יוכלו לקחת הביתה.

ספר לנו קצת על המרצים האחרים בסדנה?
הצלחנו לגייס נבחרת מדהימה של מרצים מסלע הכוללת חמישה MVP-ים של מיקרוסופט, ויש כמה מרצים שמעבירים יותר מסדנה אחת. בכל נושא בחרנו את המרצה המנוסה ביותר, שיוכל להביא כמה שיותר דוגמאות מהעולם האמיתי ולספר על חוויות אישיות בשימוש בטכנולוגיה.

לסיכום תוכל בבקשה להסביר למה כדאי להשתתף ב-Developer Days?
לדעתי מדובר בהזדמנות נדירה לשמוע את מיטב המומחים בארץ על במה אחת. הפורמט יאפשר למשתתפים להשתמש בטכנולוגיות ובכישורים החדשים מיד לאחר הכנס.

תודה ובהצלחה.

לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר הכנס או להתקשר: 6176066 – 03.

אירועים קרובים