תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | דמיינו את העתיד של אבטחת המידע

06/06/2011 14:03

מאת אילון גיא, מנהל טריטוריית המזה"ת, Websense

"המשרד" הוא כעת מונח גמיש מאוד.  IDC צופה כי עד שנת 2013 עובדים ניידים יהוו יותר משליש מכוח העבודה של העולם. עכשיו תארו לעצמכם איך "המשרד" ייראה בעוד 10 שנים, עם מכשירים ניידים, אפליקציות וטכנולוגיה המתפתחת כל 6 חודשים?

תחום אבטחת מידע נקרא כך לא בכדי , מטרת כל מערכות ההגנה שארגונים מטמיעים הנה להגן על המידע, התוכן במערכות המידע הינו נשמת כל ארגון, נגישות למידע חיונית לפעילותו השוטפת של הארגון אך גישה של גורמים עוינים יכולה לפגוע בארגון. לכן, ברור כי כל פתרון הגנתי צריך לקחת בחשבון איך העסק מתפתח, כמו גם את כל ההיבטים של האיומים המודרניים. אין זה סוד כי האיומים המודרניים נעשים מתוחכמים יותר ויותר. מידע הקיים אלקטרונית מספק פלטפורמה נוחה ונגיש לגניבה עבור פושעי האינטרנט.

השימוש בגישה המסורתית של הגנה על המידע באמצעות מערכות ניהול גישה שונות המובססות על מקור ויעד ללא כל התייחסות למידע וללא כל אינטגרציה ביניהן מעלה את העלויות עבור הארגונים ולא מאפשרת את היכולת ליישם בקרה ושליטה עקבית של אבטחת המידע. המצב הקיים מנוצל על ידי גורמים עויינים, חיצוניים ופנימיים המזהים חורים במערכות אבטחת המידע ולרוב מצליחים לבצע את זממם בלי שמערכות ההגנה בארגון יתריעו על פעולתם. אבל מה האלטרנטיבה?

Websenseהעתיד של אבטחת המידע הוא באבטחת תוכן אינטגרטיבית: פתרון שיכול בתבונה לזהות, לנהל, לנטר ולאבטח את המידע תוך שימוש בפתרון אשר נותן מענה לעולמות התוכן השונים – Web Security, Email Security והגנה על המידע, כל זאת על מנת לספק את האבטחה הטובה ביותר כנגד האיומים המודרנים. הפתרון האידיאלי הוא כזה המשלב יעילות וגמישות של פתרונות המשולבים ענן, עם שליטה ויכולות של ארכיטקטורה היברידית למתן פתרון שלם.

פתרון אינטגרטיבי שכזה המסוגל להגן על התוכן בפלטפורמה אחידה, מספק פתרון גמיש המותאם לצרכי אבטחת המידע הארגוניים הנוכחיים בראייה קדימה אל העתיד.

רק עם פתרון אבטחת מידע אינטגרטיבי מנהלי מערכות המידע יכולים להשיג:

•    ניהול הפעילות העסקית השוטפת של הארגון תוך מערכות שליטה המבוססות תוכן ואשר מאפשרות לארגון נראות כלפי תהליכים אשר קשורים למידע ללא תלות במיקום העובדים או בערוצי התקשורת וזאת תוך כדי התמודדות עם האיומים החדשים

•    הפחתת עלויות הטמעה, ניהול שוטף ותחזוקה עקב שימוש במערכות תשתיתיות אחודות המשלבות טכנולוגיות אשר מזהות מחד התקפות מודרניות ומאידך מגינות על התוכן הארגוני במקביל להפחתה בעלות הכוללת עבור הארגון.

•    תאימות רגולטורית ללא המורכבות  באמצעות מוצר אשר יכול לענות על צרכי הארגון בכל המימדים של אתגר ההגנה על המידע.

באמצעות גישה אינטגרטיבית המשלבת פתרון אופטימלי של תשתית פנים ארגונית ושירותים מבוססי ענן, ארגונים יכולים להפחית את ה-TCO הארגוני, להגביר את היעילות של ניהול המדיניות שלהם, ולשחרר את צוות ה-IT שלהם עבור פעילויות שיספקו ערך רב יותר לארגון.
במהלך עשר השנים הבאות, אנו נראה שאיומי אבטחת המידע יגדלו בצורה דרמתית ויעלו את הביקוש לאמצעי אבטחה חדשים. אם נאמר זאת בפשטות, פתרונות אבטחת מידע נקודתיים מסורתיים נועדו להגן מפני האיומים של אתמול. על מנת להיות מוגנים מפני איומי אבטחת המידע של מחר יש צורך במערכת אבטחת מידע אינטגרטיבית המיועדת לאבטחת התוכן.

חברת אבטחת המידע Websense מספקת מענה כבר היום לאיומים של מחר, Websense  מבינה את עולם התוכן האינטרנט והדוא"ל ולכן פיתחה פלטפורמה אינטגרטיבית אשר עוזרת לארגונים להתמודד עם האתגרים שצוינו בכתבה.

אירועים קרובים