תוכן שיווקי

לקראת כנס SAS | ארז שלום, מנהל מחלקת מחקר ומידע עסקי בסלקום: "החלטות ניהול אופטימליות בסלקום נעזרות ביישומי BI של "SAS

וולף ליכטנשטיין, סגן נשיא ב-SAS העולמית, אשר יתארח בכנס בישראל: "חברות טלקום בעולם מביעות אמון ב-SAS וזוכות בשיפור משמעותי של שירותיהן ללקוח"

16/06/2011 15:53

ארז שלום, מנהל מחלקת מחקר ומידע עסקי, אגף הכספים, סלקום, ירצה בנושא "ישום BI עם SAS – המנוע שמאחורי הידע". בהרצאתו יסקור שלום את יישום SAS בחברת סלקום, הנמצאת בשוק תחרותי סוער ומתמודדת עם אתגרי השוק והרגולציה הרבים. באמצעות כלי ה-BI מאפשרת מחלקת המחקר והמידע העסקי בסלקום קבלת החלטות ניהוליות בצורה אופטימאלית, שיפור המענה ללקוחות וייעול תהליכים לוגיסטיים. בהרצאה תודגם, בין היתר, בניית תשתית באמצעות SAS ותוצג הדרך בה רואה ארז שלום את שימושי SAS בהתמודדות עם האתגרים לעתיד.

השימוש במערכות SAS בחברות טלקום זכה לתהודה רבה כאשר חברת התקשורת הגדולה באירופה, דויטשה טלקום, הודיעה כי בחרה ב-SAS כפלטפורמה הבינלאומית הסטנדרטית שלה ושל שלוחותיה לניהול קמפיינים שיווקיים. SAS, המובילה העולמית בתחומי האנליטיקה העסקית, זכתה במכרז לאחר התמודדות תחרותית.

מטרתה של דויטשה טלקום בשילוב SAS הייתה לבצע אופטימיזציה של פרופיל שירות הלקוחות ולהתקרב אל לקוחותיה תוך מענה יעיל יותר לצרכיהם. וולף ליכטנשטיין, מנהל SAS גרמניה וסגן נשיא ליישומי תובנת הלקוח ב-SAS העולמית, אשר יתארח בכנס הקרוב בישראל, ציין כי "בחירתה של דויטשה טלקום ב-SAS מהווה הבעת אמון חשובה מחברת הטלקום הגדולה באירופה". ליכטנשטיין הוסיף כי: "כשותף אמון טכנולוגי, SAS תומכת בדויטשה טלקום בתמיכת לקוחות שוטפת, בשיפור השירות וחיזוק חווית הלקוח של לקוחות החברה".

וולף ליכטנשטיין, מנהל SAS גרמניה וסגן נשיא ליישומי תובנת הלקוח ב-SAS העולמיתהאוטומטיזציה והאופטימיזציה המתאפשרת למחלקות הניהול והשיווק הינן יכולות מרכזיות של מערכות תובנת הלקוח וה-BI של SAS. מערך שלם של פתרונות עיסקיים מאפשר ללקוחות SAS, במגוון גדול של תעשיות ותחומי פעילות, להגיע להחלטות חכמות יותר וליישמן במהלכי שיווק יעילים יותר. כל זאת, תוך הגברת אמון ושביעות רצון הלקוחות, מענה טוב יותר לצרכים והמשך שגשוג וצמיחת החברה.

אירועים קרובים