תוכן שיווקי

לקראת אירוע | חברת הסטארט-אפ הישראלית Green-SQL מספקת שכבת הגנה נוספת לבסיסי נתונים ומשלימה את פתרון אבטחת היישומים BIG-IP ASM מתוצרת F5 להגנה על מערכות אפליקטיביות

16/06/2011 16:19

מאת הדר אשל, סמנכ"ל מכירות GreenSQL

חברת הסטארט-אפ הישראלית GreenSQL מספקת חבילת אבטחה כוללת וייחודית לאבטחת והאצת בסיסי נתונים בזמן אמת. לחברה ניסיון נרחב כספקית פתרון האבטחה הנפוץ ביותר למסדי נתונים מסוג MySQL, אשר יותר מ-100,000 עותקים שלו הורדו בכ-198 מדינות. קו המוצרים של GreenSQL הורחב ומגן  כיום על מסדי נתונים כגון SQLServer, Postgres, Oracle. הפתרון מספק אבטחה, האצה Caching, ביקורת Auditing והגנת פרטיות (Masking) למסדי נתונים בחבילת תוכנה אחת. הפתרונות מגנים על מסד הנתונים בזמן אמת מפני איומים פנימיים וחיצוניים, תוך שיפור הביצועים של בסיס הנתונים ועושים שימוש בממשק ניהול מתקדם, המקל על ההטמעה והתפעול השוטף. המוצר של GreenSQL מגן על בסיסי הנתונים בפני שלושה איומים מרכזיים הבאים במגע עם הנתונים באופן ישיר ושוטף באפליקציות פנימיות לדוגמא מערכות גיבוי ושליטה למיניהן, DBAs הנגישים לבסיסי הנתונים באופן שוטף וכמובן איומים מיישומים אינטרנטיים המתקשרים עם בסיסי הנתונים וחושפות אותם בפני האקרים וכלים מקצועיים.

מוצר אבטחת היישומים של F5, ה-ASM, הינו מוצר ייחודי הבא להגן על מערכות אפליקטיביות בסביבות מורכבות ונותן מענה מקיף לסוגי ההתקפות האפליקטיביות השונות. ה-GreenSQL וה-F5 ASM נותנים יחד מענה הגנתי מלא למערכות משולבות אפליקציה ומסד נתונים החשופות להתקפות אפליקטיביות והתקפות ייעודיות הבאות להוציא מידע רגיש מבסיסי נתונים, כמו גם אספקת בקרת גישה לבסיס הנתונים לניגשים ישירות בעיקר DBAs.

דוגמא ליתרון בשילוב המערכות הינה זיהוי התקפה אפליקטיבית והעברת מידע רלוונטי למערכת GreenSQL אשר יבצע חסימות רלוונטיות, שילוב דו"חות וקורלציה בין מערכות ההגנה, זיהוי משתמשים אפליקטיביים חשודים ויצירת מנגנוני הגנה משותפים. אפשרות הפעלה של מנגנון ה- Caching של GreenSQL ידמה את בסיס הנתונים במצב של זיהוי שאילתות בעלות רמת סיכון גבוהה. כל אלה יביאו מערכות אפליקטיביות רגישות לסגירה חזקה יותר בהביטי אבטחת אפליקציות ועמידה בדרישות רגולציה שונות כגון PCI ועוד.

פעילות החברה תוצג במסגרת כנס הלקוחות של F5, שיתקיים ב-23 ביוני ב"וילה".

אירועים קרובים