תוכן שיווקי

לקראת כנס SAS | פלטפורמת מניעת ההונאות של SAS מאיצה בעיבוד זמן אמת את האיתור והמניעה

20/06/2011 15:42

בכנס SAS הקרוב יתארח וולף ליכטנשטיין, סגן נשיא עולמי לתובנות לקוח בחברת SAS העולמית, המשמש גם בתפקיד מנכ"ל SAS גרמניה ואחראי לפעילות בשווצריה ואוסטריה. ליכטנשטיין יציג בכנס את האתגרים הגלובליים בפניהם ניצבים חברת SAS והעולם העסקי, אתגרים שהם המניעים המרכזיים לשינוי אותו מובילה האנליטיקה אל מעבר לתחום ה-BI המוכר. במסלול ניהול הסיכונים בכנס צפויים להציג הבנקים המובילים בישראל את יישומי SAS המתקדמים.

בנקים מובילים בעולם מצליחים להפחית משמעותית את הנזקים מהונאות בעזרת SAS. בכנס SAS הקרוב, שיתקיים בישראל ב-28 ביוני, יציגו מומחים מובילים בעולם את הכלים המתקדמים של SAS למניעת הונאות. המוניטין התאגידי ויחסי לקוחות יקרים מוטלים על הכף כאשר מדובר בתופעה המתגברת של הונאות. פלטפורמת ניהול מניעת ההונאות של SAS, מערכת מקיפה מבוססת אנליטיקה למניעת הונאות, מאפשרת לבצע דירוגי חשבונות בזמן אמת, לנטר תשלומים וטראנזאקציות ולאפשר לבנקים לאתר, למנוע ולנהל את המאבק בהונאות על פני ריבוי פלטפורמות, ערוצים ומוצרים בנקאיים.

הגירסה האחרונה של פלטפורמת המלחמה בהונאות של SAS מציעה מערכת זיהוי מהירה מגוונת ומדוייקת יותר, שיכלולים הכוללים אפשרויות אינטגרציה (API), קונפיגורציה מתקדמת לניהול החוקיות, חיזוק הניהול התפעולי ויכולת אמיתית של דירוג טרנזאקציות בזמן אמת, כל אלו בנויים בפלטפורמת SAS המתקדמת.

"ניטור התנהגות בטראזאקציות בזמן אמת הינו מרכיב קריטי במניעת הונאות באינטרנט בשל ההתגברות של יכולות הרמאים לפגוע בהתנהלות אמיתית באינטרנט", אומר ג'ורג' טובין, מנהל מחקר בכיר בטאוורגרופ, חברת מחקר המתמקדת בשוק הפיננסים. "דבר זה יהיה חשוב במיוחד בעת שמוסדות פיננסיים יכינו עצמם לעמידה בדרישות האימות של ועדת ההנחיות הפדרלית בנושא (FFIEC)".

הפחתת הונאות בבנק HSBC

"הגירסה החדשה של מערכת מניעת ההונאות של SAS כבר נמצאת בשימוש בפעילות שלנו באסיה ואנו בטוחים שעם SAS יש לנו את המודלים הטובים ביותר למניעת הונאות אותם ניתן להשיג בשוק בעת זאת", אומר דרק ווילדה, מנהל קבוצת סיכוני הונאות במחלקת הביטחון והסיכונים הבינלאומית ב-HSBC. "ההוכחה נמצאת במספרים – רמת האיתור שלנו עלתה והתראות השווא ירדו – דבר המסייע לעמוד ביעדינו האגרסיביים".

עם נכסים בהיקף של כ-2.6 טריליון דולר, HSBC  הולדינגס הינו מן הארגונים הבנקאיים והפיננסיים הגדולים בעולם. שירותי הבנקאות מוענקים ל-95 מיליון לקוחות בעזרת כ-7,500 משרדים ב-87 מדינות ואיזורים. השותפות עם SAS התפתחה מאז 2007 בעת בה נפרשה מערכת לניהול מניעת הונאות של SAS בבנק אשר שימשה כמסד לפעילות בזמן אמת ברחבי הרשת הגלובלית של HSBC. הבנק משתמש בתשתית SAS למניעת הונאות בארה"ב, אירופה ובאסיה ומגן על 100 אחוזים מפעילות כרטיסי האשראי על פני ערוצים מרובים וקווים עסקים מגוונים.

בישראל, מובילה SAS בפתרונות למניעת הונאות וניהול סיכונים באירגונים הפיננסיים המתקדמים. פתרונות והדגמות המיושמים בבנקים הגדולים בישראל יוצגו לבאי הכנס הקרוב בשיתוף עם המומחים המובילים בעולם למניעת הונאות.

אירועים קרובים