תוכן שיווקי

לקראת כנס SAS | דלק הופכת נתונים לתובנות עסקיות עם SAS

קובי ביטר, סמנכ"ל מערכות מידע בחברת דלק: "מערכת SAS לקחה אותנו קדימה בהפקת התובנות מן הנתונים ויצירת סל המוצרים האופטימלי"

21/06/2011 14:18

קובי ביטר, סמנכ"ל מערכות מידע בחברת דלק, ירצה בכנס SAS הקרוב ב-28 ביוני בנושא "ניתוח סלי מוצרים". בהרצאה ידגים ביטר את הדרך בה הצליחה חברת דלק, בעזרת הטכנולוגיה החכמה של SAS, להפוך את נתוני המכירות בסניפי "מנטה" למידע המועיל לקידום העסקים.

בחברת דלק רואים במתחמי הקמעונאות של "מנטה" מנוע צמיחה חשוב המידע הרב המצטבר מסרטי הקופה לגבי נתוני הרכישות, שעות הרכישה ושילובי המוצרים הנרכשים, מספק אמנם נתונים רבים אך אלו אינם מספיקים על מנת להכיר את הלקוח ודרישותיו ברמה אליה שואפת חברת  דלק.  "הנתונים קיימים", אומר קובי ביטר, "החכמה היא להבין מהם מה נכון לעשות".

הניתוח המעמיק של העדפות הלקוח, הרגלי הצריכה שלו, המוצרים אותם הוא קונה והרכב הרכישה המתבצעת הם המקור להפקת התובנות. מן הנתונים הכמותיים בלבד קשה להפיק תובנות; בעזרת מערכת SAS ניתן להשוות בין מוצרים, לנתח רווחיות, להשוות בין מתחמים קמעוניים ולהעמיק בתובנות. מעבר להגדלת המכירות המתאפשרת בזכות שילובים נכונים בין מוצרים, ניתוח עלויות ותכנון מלאי ושעות עבודה, מאפשרת מערכת SAS גם חיסכון ניכר בעלויות.  "אין ספק", אומר ביטר, "שכלי ה-SAS הם הכלים המתאימים לכך, להוסיף על כך את תמיכתם של אנשי מיה מחשבים שגם מבינים את הביזנס וגם מקצוענים בתחום  – הרי שהשמים הם הגבול".

אם טרם נרשמתם לכנס – זה הזמן.

קובי ביטר, סמנכ"ל מערכות מידע בחברת דלק – על השימוש ב-SAS להפיכת נתונים לתובנות עסקיות:

אירועים קרובים