תוכן שיווקי

Excitor ממנה את אינטרגרליס כשותפה עסקית – כחלק מהרחבת פעילותה בישראל בתחום הניידות

21/06/2011 14:51

Excitor, ספקית מובילה של פתרונות לניידות עסקית, הכריזה כי חתמה עם חברת אינטרגרליס על הסכם שותפות עסקית. אינטרגרליס, המתמחה באבטחת מידע, תשווק ללקוחותיה הארגוניים בשוק הישראלי את פתרון הניידות הארגוני DME, לניהול דואר אלקטרוני במכשירים ניידים, אבטחת מידע נייד, ניהול מכשירים וניוד אפליקציות בין מכשירים.

אינטרגרליס, אשר סימנה במוקד פעילותה לשנת 2011 את תחום מניעת דליפת המידע, חיפשה אחר פתרון מתאים לניהול מכשירי סלולר חכמים בארגון שיפעל על גבי כל מערכות ההפעלה לסלולר הנפוצות בשוק. בנוסף חיפשו באינטרגרליס פתרון שיענה על הביקוש בשוק לאפשר לעובדים בגופים ממשלתיים ובארגונים לעשות שימוש אישי במכשירי הסלולר החכמים לצד השימוש העסקי – ללא יצירת איום על המידע הרגיש שמאוחסן בהם. הפתרון של Excitor נבחר בזכות היכולת לתמוך בדרישות אבטחת המידע על גבי טווח רחב של מכשירים מבוססי אנדרואיד, אייפון, אייפד וסימביאן.

פתרון ה-DME של Excitor עונה על דרישות רבות של ארגונים הנובעות מהגידול העצום במספר מכשירי האנדרואיד והאייפון, והצורך המתרחב לאבטח את המידע הארגוני על גבי מכשירים אלה המוכנסים לסביבה הארגונית.

אינטגרליסניר בן יהודה, סמנכ"ל פיתוח עסקי באינטרגרליס: "לאור הביקוש בשוק החלטנו להקים חטיבה לתחום הניידות, ובחרנו לעשות זאת בהתבסס על היכולות המרשימות של פתרון ה-Excitor DME".

לדברי בן יהודה, כבר התקבלו פניות ממספר גופים ממשלתיים וארגונים גדולים המעוניינים לנהל את מגוון המכשירים הניידים החכמים הפועלים אצלם, ולאבטח את המידע העובר דרכם. אחד מהיתרונות של פתרון ה- DME הוא החציצה המוחלטת שהוא מייצר בין המידע והיישומים העסקיים בסמארטפונים לבין המידע האישי. בכך הוא מאפשר לעובדים ליהנות משימוש אישי במכשיר הסמארטפון שלהם ובמכשירי הטאבלט, ללא פגיעה באבטחת המידע בארגון.

אלן גילס, סמנכ"ל פיתוח עסקי ב-Excitor אמר: "אנו שמחים לעבוד עם אינטרגרליס, שהוכיחה עצמה כשותפה דינאמית שתמצב במהירות את DME כפתרון ניידות מוביל בשוק הישראלי. אנו בטוחים כי לקוחות יעריכו את הגמישות שמספקת DME, ומאפשרת למשתמשים לנהל את המידע העסקי והפרטי שלהם על גבי מכשיר יחיד. אנו יודעים כי בישראל קיימת מודעות גבוהה לנושאי אבטחת מידע, ובאמצעות ה- DME אנו מאפשרים לארגונים להרחיב את המיקוד לתחום הסמארטפונים. אנו בטוחים כי ההסכם עם אינטרגרליס יישא פירות עבורנו ועבור הלקוחות בישראל".

אירועים קרובים