תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | סימנטק ואבנט הציגו דור חדש של פתרונות אבטחת מידע למערכות פיזיות ווירטואליות

במרכז האירוע הציגו החברות את Symantec Endpoint Protection 12.1 - פתרון אבטחת מידע חדש מבוסס טכנולוגיית reputation של סימנטק לזיהוי והסרה של איומים

21/06/2011 16:41

באירוע משותף שקיימו החברות סימנטק ואבנט תקשורת, מקבוצת רד-בינת, הציגו החברות את האתגרים והאיומים החדשים בפניהם ניצבים המגזר העסקי והארגוני בתחום אבטחת המידע, בדגש על איומים עסקיים חדשים והסיכוי ההולך וגדל של ארגון לחוות פריצת אבטחה או אובדן נתונים. מומחי החברות הציגו באירוע פתרונות חדשים מבית סימנטק שמיועדים לאפשר אבטחה משופרת של הסביבות הפיזיות והוירטואליות, ופתרונות למניעת זליגה ולאבטחה משופרת של שרתים ותחנות קצה. אורח הכבוד של האירוע היה ג'ון בריגדן, סגן נשיא בכיר בסימנטק העולמית ומנהל איזור EMEA בחברה, והשתתפו בו כמאה משווקים ומפיצים לצד מנהלים, יועצים ואנשי אבטחת מידע במגזר הארגוני.

יהונתן רגב, מנכ"ל אבנט תקשורת, ושמוליק אנג'ל, מנכ"ל סימנטק ישראל, הדגישו את רוחב היריעה של פתרונות ה-security של סימנטק ואת שיתוף הפעולה הפורה בין אבנט וסימנטק בתחומי טכנולוגיה, רישוי, הפצה ושירות, שמאפשרים ללקוחות המשותפים ליהנות מפתרונות שהותאמו ספציפית לצרכיהם ומתוך ראייה הוליסטית וכוללת של הצרכים והפתרון.

ג'ון בריגדן, סגן נשיא בכיר בסימנטק העולמית ומנהל איזור EMEA בחברה, שזה עבורו ביקור ראשון בישראל, פתח את דבריו בטענה כי האנטי וירוס המסורתי מת, והמשתמשים בו ימצאו את עצמו חשופים להתקפות ופריצות אבטחת מידע. בריגדן ציין כי השוק מכיר היום בצורך בפתרונות חכמים נגד מגוון של התקפות, עם יכולת הגנה כוללת מקצה לקצה, בסביבה מורכבת המכילה אלמנטים פיסיים ווירטואליים, עם סביבות ענן וסביבות היברידיות, יחד עם גישה רציפה לאינטרנט, המקיפים את הדטה סנטר מצד אחד ואת תחנות הקצה מהצד השני. בריגדן הוסיף כי ההצלחה של סימנטק מתחילה בעבודה המשותפת עם השותפים העסקיים של החברה ובהבנה של השותפים את יכולותיה הטכנולוגיות של סימנטק.

במרכז האירוע הציגו החברות את התפיסה החדשה בתחום אבטחת תחנות הקצה שרואה ב-security נדבך אחד של אבטחת תחנות הקצה, אליו יש להוסיף גם את תחומי הניהול והגיבוי. מוטי בן עטיה, מומחה טכנולוגיות באבנט תקשורת, ציין כי "עמדת קצה מוגנת היא לא רק עמדה עם פיירוול, אלא כזו הניתנת לניהול מרכזי, ומאפשרת לנהל את תהליך התקנת האפליקציות בצורה מסודרת, ולגבות אותה בצורה מרכזית וניתנת לשחזור".

אשר גנחובסקי, מומחה טכנולוגיות אבטחת מידע בחברת סימנטק, הציג את הפתרון לאבטחת מערכות פיזיות ווירטואליות Symantec Endpoint Protection 12.1. הפתרון החדש מצוי עדיין בשלבי בטא מתקדמים, ומאפשר הגנה על מידע ותשתיות מבוססת Symantec Insight, טכנולוגיה עתירת מוניטין של סימנטק, המגנה על מערכות על פי הניסיון המצטבר של קהילת משתמשי סימנטק בענן ללא צורך בחתימות, מאפשרת מעקב ובחינה יומיומיים של כ-1.5 מיליארד קבצים במיליוני מערכות ברחבי העולם, וכן מאפשרת זיהוי והסרה של איומים חדשים ברגע שהם נוצרים. יש לציין כי טכנולוגיה זו סייעה עד היום בחסימה של יותר מ-31 מיליון תקיפות.

כמו כן, הציג גנחובסקי את SONAR, מערכת מבוססת זיהוי התנהגות חריגה המוטמעת בפתרון Symantec Endpoint Protection 12.1, לצד יכולות פתרון האבטחה החדש בתחום הוירטואליזציה המאפשרות הגנה על הסביבות ללא תלות ביצרן בסביבות VMAWARE, Hyper-V של מיקרוסופט ו-Citrix, כמו גם ואת יעילות המערכת בתחום צריכת זיכרון וה-I/O (Input/ Output). לסיום, הוצגה מערכת ה-VIP (ר"ת VeriSign Identity Protection) של סימנטק המאפשרת גישה מרחוק בצורה מאובטחת על בסיס One Time Password (ר"ת OTP) כאשר השרות נמצא בענן, וכולל יכולת הצפנה ו-DLP (מניעת זליגת מידע).

מימין: שמוליק אנג'ל, מנכ"ל סימנטק ישראל; יהונתן רגב, מנכ"ל אבנט תקשורת; ג'ון בריגדן, סגן נשיא בכיר בסימנטק העולמית ומנהל אזור EMEA בחברה; לוקה ברנדי, מנהל SMB והפצה באגן הים התיכון, סימנטק; ראם מגן, מנהל ההפצה והשותפים בסימנטק ישראל. צילום: ניב קנטור

אירועים קרובים