תוכן שיווקי

עיריית תל אביב ונס ישראל חוגגים שנתיים להפעלת מערכת מחו"ג

26/06/2011 15:03

במלאת שנתיים להפעלתה של מערכת מחו"ג – מערכת החיוב והגביה של עיריית תל-אביב-יפו, ערכה העירייה אירוע חגיגי בתיאטרון הקאמרי בתל-אביב בהשתתפות ראש העיר – רון חולדאי ובכירי העירייה, ומנהלים בכירים של נס ישראל ובהם נשיא נס ישראל, אפי קוטק. האירוע כלל בין היתר גם הופעה של הסטנדאפיסט רמי ורד.

מערכת מחו"ג מטפלת בכל ההיבטים של חיוב וגביית הארנונה בתל-אביב-יפו (מעל 1.5 מיליון הודעות חיוב מדי שנה). המערכת מטפלת בעשרות תהליכי העבודה הקיימים בעירייה בתחום הארנונה, ביניהם טיפול בתושבים, טיפול בנכסים, הנחות, חילופי מחזיקים בנכס, חיוב וגביה כולל תהליכי אכיפה, אישורים לטאבו, ועוד.

נס טכנולוגיות, יחד עם עובדי עיריית תל-אביב (אנשי מינהל הכספים ואגף המחשוב), ביצעו במשותף את הפיתוח והיישום של הפרויקט. המערכת משלבת פתרונות מתוצרת חברת SAP בנושא ניהול האוכלוסיה, נכסים וחיוב (פתרון ה-IS-U) הגבייה והאכיפה (מודול FI-CA). כמו כן הוטמעו פתרונות המבוססים על מערכת דוקומנטום (Documentum) מתוצרת EMC (דוקומנטום משווקת בישראל ע"י נס טכנולוגיות) וכן על פיתוח מקומי שהותאם לצרכי העירייה.

ראש עיריית תל-אביב-יפו, רון חולדאי, ציין כי המערכת הינה ייחודית ומהווה דוגמא ומופת בשלטון המקומי בישראל. אפי קוטק, נשיא נס ישראל, ציין כי מחו"ג הוא אחד מפרויקטי הדגל של נס טכנולוגיות ושיבח את שיתוף הפעולה ההדוק עם העירייה.

אירועים קרובים