תוכן שיווקי

E-Z-Safe – נעולים על חיים שלווים

חוששים מדליפת מידע רגיש וחיוני? הולכים לאיבוד בין שלל הססמאות, המסמכים, התמונות וקטעי הווידאו? מבקשים להבטיח שצוואתכם ובקשותיכם ימולאו לאחר מותכם? הכספות הדיגיטליות המאובטחות והמתקדמות ביותר של E-Z-Safe הן המענה הבטוח לכל דאגה

26/06/2011 15:29

חברת E-Z-safe השיקה יישום אינטרנטי חדש ומתקדם ביותר בתחום הכספות הדיגיטליות והנכסים הדיגיטליים, אשר צובר תאוצה רבה. המערכת המתוחכמת, אשר פיתוחה נמשך שנתיים, נותנת פתרון ושקט נפשי בכל הקשור לשמירה ולהגנה על נכסים דיגיטליים, ארגון מסמכים ומדיות שונות. למערכת גם מנגנון של הודעות דוא"ל שמיועדות  לפרסום אוטומטי בהתאם לרשימות תפוצה, במועדים שייקבעו מראש על ידי בעל הכספת. כלומר הכספות משמשות את בעל הכספת על בסיס יומיומי אך גם מאפשרות את העברת "השרביט" הלאה בצורה מסודרת לשאריו.

מגוון שימושים
בעלי הכספות הדיגיטליות יכולים ליהנות ממגוון שימושים אותם מציעה המערכת של איזיסייף:

•    שמירה, עדכון והעברה בטוחה של נכסים דיגיטליים שונים, כגון חשבונות בנק, רשימות שונות (כמו דוא"ל), ססמאות, תעודות וחוזים
•    ארגון מסמכים חשובים שמצטברים לאורך החיים
•    שמירת תמונות וסרטוני וידאו
•    אפשרות להכין הודעה שתישלח לרשימות נמענים במועד שייקבע, או בעקבות אירוע שיוגדר מראש. הרשימות ניתנות לעדכון אוטומטי
•    צוואות ובקשות שונות אותן בעל הכספת מבקש שימולאו אם לאחר מותו או בהקשר לכל אירוע אחר אותו יגדיר לפתיחת הכספת בפני מורשים.

ההודעה תישלח באופן אוטומטי על ידי המערכת (אם ביקש זאת בעל הכספת) למי שהוגדרו מראש על ידי בעל הכספת, אשר יכול לבחור:
– מי יהיה רשאי לראות את תוכן הכספות הדיגיטליות כש"תינתן הפקודה".
– מה כל אחד מהמורשים רשאי לראות ובאילו תנאים

יתרונן של הכספות הדיגיטליות שהן ממוקמות ברשת, לכן המשתמש יכול לשנות ולראות את תוכנן מכל מקום בעולם ובכל רגע נתון וללא הגבלה.

"המערכת כוללת מנגנוני תמיכה וניהול אוטומטיים לערוצי השיווק השונים ואנו ננצל גם את קשרינו כדי לגייס שותפים עסקיים רבים בכל העולם גם בדרך הסטנדרטית", מציין סולי תמרי, מנכ"ל איזיסייף. "שותף עסקי יכול להירשם ולהצטרף באתר שלנו ולהתחיל לשווק את הפתרון שלנו בתוך חמש דקות", הוסיף תמרי.

מנגנוני בטיחות וניטור
בשל רגישותו של המידע החסוי – כמו בכספת רגילה, כך גם לכספות הדיגיטליות של E-Z-Safe יש כמה מנגנוני בטיחות מתקדמים מובנים. בנוסף, הכספות הדיגיטליות ניחנות במנגנוני ניטור ופתיחת כספות מתוחכמים, ובבחירת הלקוח –  כל זאת על מנת לספק את ההגנה המרבית. איזיסייף היא כרגע החברה היחידה בעולם שמספקת ניטור אוטומטי לתוכן המאובטח. המשתמשים יוכלו לבחור אם להשתמש במערכת בדרך של ניהול עצמי-ידני או שהמערכת תתנהל באופן אוטומטי.

ליצירת קשר: סולי תמרי – בטלפון 054-6136911, בכתובת המייל הבאה ובאתר החברה.

אירועים קרובים