תוכן שיווקי

Let's Get Personal? Yes, Let's Get personal!

03/07/2011 14:29

לפני כשבועיים נערך בברלין כנס Marketing Innovation Summit. כנס זה מאורגן ע"י חברת Unica, שנרכשה לאחרונה ע"י יבמ, ומפגיש בין אנשי שיווק וטכנולוגיה מתחומים עסקיים שונים. הכנס נחשב למוביל בתחומו ומשתתפים בו מדי שנה כ-500 נציגים ממאות חברות בעשרות מדינות מסביב לעולם.

במהלך הכנס הוצגו 4 סיפורי לקוח, אשר נבחרו בקפידה מבין 2,500 הלקוחות, כשהפרמטר לבחירה – "פרויקט מיוחד ששווה לספר עליו".
השנה נבחרה yes להציג בכנס את פרויקט "שיווק ממוקד לקוח", והשימוש החדשני והייחודי במודול המערכת Interact המאפשר אינטראקציה בזמן אמת מול הלקוח לשם קבלת ההחלטה – איזו הצעה יקבל הלקוח עכשיו,  תחת הכותרת Let's get personal? Yes, let's get personal! הפרויקט בוצע בשיתוף פעולה עם חברת Gstat, המייצגת את חברת Unica בארץ.

רוני ברנוב, סמנכ"ל טכנולוגיות המידע ב-yes, אומרת כי הלקוח נמצא במרכז העשייה היומיומית של החברה: "ההכרה הבינלאומית של הפרויקט הזה הינה תולדה של שימוש יצירתי במודול שקיים במערכת ביישום ייחודי שבוצע רק בyes".

ורדית זינגר-דגן, מנהלת תחום שיווק ממוקד לקוח בחברה: "נדרשנו לבנות פתרון יצירתי המשלב את יכולות המערכת בעבודה בזמן אמת עם יכולות שאנו פיתחנו בעזרת Gstat להתאמת הצעות פרסונאליות".

המצגת שהוצגה על ידי רוני ברנוב וזינגר דגן זכתה לתגובות נלהבות והפרויקט צוין על ידי יבמ-Unica כפרויקט חדשני ופורץ דרך המשלב חדשנות שיווקית עם טכנולוגיה מתקדמת.

אבנר קצמן, מנהל מחלקת ה-BI, מציין כי בעקבות המצגת התקבלו בקשות רבות לשיתופי ידע מצד חברות המשתתפות בכנס: "פעם נוספת קיבלנו חותמת רשמית לכך שלמרות היותנו קטנים (לשם השוואה מציגים אחרים בכנס היו Air France, טלפוניקה ברזיל ו-ING) אנחנו מובילים את החזית השיווקית והטכנולוגית בכל הקשור לשיווק ממוקד לקוח".

"ההתייחסות לכל לקוח ולקוח מתוך הבנה כי יש לו צרכים ורצונות משלו, היא המפתח שלנו להצלחה" מוסיפה ברנוב, "זוהי דוגמא מצוינת לשיתוף פעולה בין שיווק לטכנולוגיות מידע שמובילה אותנו להישגים מרשימים ולעמידה במוטו של החברה – לספק ללקוחותינו חוויה גדולה מהחיים".

אירועים קרובים