תוכן שיווקי

פתרון Symantec Endpoint Protection 12 של סימנטק מספק את ההגנה והביצועים הטובים ביותר בסביבות וירטואליות בקרב חברות האבטחה

17/07/2011 14:59

סימנטק הודיעה על הזמינות של  פתרון ההגנה על תחנות קצה Symantec Endpoint Protection 12, וכן על תוצאות של מבחנים עצמאיים המוכיחים כי הפתרון גובר בביצועיו על מתחרים בסביבות וירטואליות, ומספק הגנה ללא תחרות וביצועים מהירים ביותר.

"ארגונים מכל הגדלים נתונים בסיכון של תקיפות סייבר הממשיכות להתגבר בגודל, בהיקף ובתחכום. שילוב טכנולוגיית Insight זוכת הפרסים שלנו עם ביצועים מהירים ביותר של  Symantec Endpoint Protection 12, מקנה לכל לקוחותינו שקט נפשי וידיעה כי הם מוגנים ופרודוקטיביים", אומר שמוליק אנג'ל, מנכ"ל סימנטק ישראל.

לפי דוח איומי אבטחת האינטרנט של סימנטק, תוקפים שיגרו למעלה מ-286 מיליון תוכניות זדוניות שונות ב-2012, ויצרו אתגר לפתרונות אבטחה מבוססי חתימה מסורתיים שאינם יכולים לעמוד בקצב התקיפות.

Symantec Endpoint Protection 12 והמהדורה עבור עסקים קטנים
(Symantec End point Protection Small Business Edition) זמינים עתה להתמודדות עם הכמויות העצומות של תקיפות מתוחכמות המכוונות כיום לארגונים מכל הגדלים.

סימנטקסימנטק חברה עם ארגוני בחינות בלתי תלויים מוכרים בתעשייה, לבחינה השוואתית של Symantec Endpoint Protection 12 מול מוצרים מתחרים בתחומים של הגנה וביצועים בסביבות וירטואליות, במיוחד סביבות VDI (תשתית דסקטופ וירטואליות) מאוחדות.
מבחנים עדכניים שבוצעו על ידי Dennis Labs מוכיחים כי Symantec Endpoint Protection 12 הגן נגד יותר איומי עולם אמיתי בהם נתקלים בהרצת סביבת VDI, מאשר פתרונות דומים מ-McAffe ו-Trend Micro.

בנוסף, Tolly group מדדה את הביצועים של פתרונות אלה בסביבות VDI, וקבעה כי סימנטק השלימה סריקה לפי דרישה בכמחצית הזמן תוך צריכת 49 אחוז פחות רוחב פס מאשר פתרונות דומים מ-McAfee ו-Trend Micro. כמו כן, Symantec Endpoint Protection דרש 20 אחוז פחות רוחב פס דיסק בעת ביצועי סריקה לפי גישה (on-access), בהשוואה לפתרון Deep Security של Trend Micro.

Symantec Endpoint Protection 12
כדי לספק הגנה ללא תחרות נגד נוף האיומים המתוחכמים של היום, משתמש Symantec Endpoint Protection 12 ב-Insight – טכנולוגיית מוניטין קהילתית מבוססת ענן של סימנטק, לאיתור וחסימת איומים חדשים מוקדם יותר ובדיוק רב יותר מאשר כל מוצר אבטחה ארגונית אחר.
Symantec Endpoint Protection 12  ממנף את Insight להפחתת המשאבים של סריקת וירוסים עד 70 אחוז, על ידי זיהוי אוטומטי ויצירת "רשימות לבנות" בענן סימנטק, של קבצים שהנם אמינים ובעלי מוניטין גבוה, ובפועל מונע פעילות סריקה בכל נקודת קצה. מנוע הסריקה החדש גם עושה את מרבית עבודתו כאשר מחשבים אינם עובדים, ומשתמש בפחות זיכרון מאשר פתרון אבטחה ממוצע. בנוסף, SONAR3 מנוע ההתנהגות ההיברידי הראשון בעולם, חוסם איומי יום אפס ואיומים ממוקדים על בסיס פרופיל ההתנהגות המשותף שלהם.

עם אופטימיזציה עבור ביצועים במערכות וירטואליות, יכול Symantec Endpoint Protection 12 לזהות אוטומטית ולנהל מכונות וירטואליות (VMs). הפתרון גם משתלב ישירות עם ממשקי תכנות יישומי אבטחה (APIs) של .VMware

Symantec Endpoint Protection Small Business Edition
מהדורת Symantec Endpoint Protection לעסקים קטנים, משתמשת באותן טכנולוגיות Insight, SONAR ו-HIPS כדי לספק טכנולוגיות איתור איומים ברמה ארגונית ושיפורי ביצועים עבור לקוחות בעסקים קטנים. עם תכונות קלות לשימוש כמו אשף התקנה, כינוני מדיניות קבועים מראש, והתראות ודוחות אוטומטיים, Symantec Endpoint Protection Small Business Edition עונה לצרכי עסקים קטנים עם יכולות אנטי נוזקות המהירות והיעילות ביותר בתעשייה. כך ייהנו עסקים קטנים משקט נפשי, ויידעו שנתוניהם מוגנים מפני פושעי סייבר, בעוד הם יכולים להישאר ממוקדים בצמיחת עסקיהם.

אירועים קרובים