תוכן שיווקי

לקראת אירוע | להאיץ את המסע אל הענן – VMware FORUM 2011 מגיע לישראל

18/07/2011 14:41

לראשונה תקיים VMware את האירוע המסורתי שלה, VMware FORUM 2011, גם בישראל. מדובר באירוע מרכזי למנהלים במגזר העסקי והטכנולוגי, המתקיים ב-30 מוקדים שונים באירופה. באירוע צפויה החברה להשיק ב-3 מרכזים אסטרטגיים: גרמניה, בריטניה ובישראל, קו מוצרים חדש ומהפכני לתחום התשתיות. אל האירוע בארץ צפויים להגיע מעל 600 לקוחות, שותפים עסקיים ובכירים מ-VMware העולמית, המובילה באספקת פתרונות וירטואליזציה ומחשוב ענן: ז'אן פייר ברולארד, סגן נשיא VMware דרום אירופה ודייב רייט, סגן נשיא שירותים טכנולוגיים ב-VMware EMEA. האירוע, שיתקיים ב-20.7.2011 במלון הילטון בתל אביב, ידון בשאלה איך להפיק את מירב התועלת מוירטואליזציה וממחשוב ענן, לאור השקת ארכיטקטורת vSphare 5.

האירוע, המוקדש למחשוב ענן, מבקש להדריך ולספק עצות מעשיות על השימוש בתשתיות ענן ופתרונות ניהול, המפחיתים באופן משמעותי את מורכבות מערך ה-IT, משפרים את האבטחה ומאיצים את אופן בניית יישומים, פריסתם והרצתם. המשתתפים באירוע, יקבלו רעיונות לקידום הארגון לשלב הבא במסע אל הענן.

רון קוהבלום, מנהל פעילות VMware ישראל, ישא את דברי פתיחה. לאחר מכן תתקיימנה הרצאותיהם של הבכירים מחו"ל ושל השותפים המובילים בתעשייה. בהמשך היום ייערכו קבוצות דיון, בנושאי טכנולוגיה, ניהול ופריסה של ענן ציבורי, פרטי והיברידי. מפגשים אלו יסייעו לארגונים לקדם את העסק שלהם באמצעות שירותי הענן והוירטואליזציה, תחת סלוגן האירוע "הענן שלך. מקדם IT. מקדם את העסק שלך" (Your cloud. Accelerate IT. Accelerate your business).

לקראת VMware FORUM 2011

רון קוהבלום, מנהל פעילות VMware ישראל: "אירוע VMware FORUM 2011 מהווה הזדמנות טובה לפגוש באופן בלתי אמצעי את השותפים העסקיים והלקוחות שלנו, כדי לפתור באופן ישיר את האתגרים העסקיים שלהם ולדון באופן בו הטכנולוגיות שפותחו ב-VMware יכולות לתרום לקידום העסק שלהם. מטרתנו היא לספק פורום של שיתוף ידע ועצות מעשיות, אשר יסייעו ללקוחותינו הרבים למקסם את התשתיות שלהם ולהדגים את הצעדים הנדרשים כדי ליצורIT  שיתרום לצמיחת העסק והצלחתו".

מידע נוסף על האירוע

אירועים קרובים