תוכן שיווקי

OmniSwitch של אלקטל-לוסנט זכה במקום הראשון ב-Interop בקטגוריית דטה-סנטר

18/07/2011 15:47

פתרון הדטה-סנטר מבית אלקטל-לוסנט (Alcatel Lucent), הכולל את ה-OmniSwitch 10K, הוכתר לפני כחודש כזוכה במקום הראשון בעולם בקטגוריית הדטה-סנטר בתחרות ה-Best Of Interop שהתקיימה בלאס ווגאס. התמודדו בקטגוריה זו שחקני ה-Data Center המובילים בשוק ביניהם: סיסקו, HP, ברוקייד, ג'וניפר, Arista, מלנוקס הישראלית ועוד.

בגמר התמודדו שלושה פתרונות: פלטפורמת ה-Q Fabric של ג'וניפר, פתרון חדשני של מלנוקס ופתרון מבוסס 10K + 69XX + 6850E של Alcatel Lucent Enterprise. הפתרון המנצח, כאמור, הינו פתרון הדטה-סנטר מבית אלקטל-לוסנט, שזכה בשל היותו הפתרון המתאים ביותר לסביבות הדטה-סנטר המודרניות, בעל יכולות הגידול המרשימות ביותר, הביצועים הטובים ביותר, דטה-סנטר דמוי ענן התאים לדרישות המודרניות לאפליקציות בסביבה הוירטואלית.

ה-OmniSwitch 10K הינו מתג הדטה-סנטר החזק בעולם עם יכולת מיתוג של 5.12 Tb/s ומוכנות מלאה לתמיכה בממשקי 40Gb  ו-100 Gb. עושר התכונות שלו המגיעות מעולם ה-Carrier כדוגמת MC-LAG, גודלו הפיזי הקומפקטי של 16U ויכולות האכלוס שלו (עד 256 פורטים 10 Gb במארז בודד) מציבות אותו ללא ספק בחזית הטכנולוגיה ואם לא די בכך הוא גם מוביל את המגמה הירוקה לתוך הדטה-סנטר עם כשליש צריכת חשמל ממתחריו.

לפרטים נוספים על המוצר האתר אלקטל-לוסנט (קובץ PDF)

ה-Best of Interop 2011 כולל את החברות שהציגו את החדשנות והמובילות הטכנולוגית בתחום בו הן מתחרות. הזוכות בכל קטגוריה הן החברות, שלדעת השופטים, הביאו את הבשורה הטכנולוגית המרשימה ביותר לתחום בו התחרו בתחרות והם מובילי שוק בתחום.

Alcatel Lucent Enterprise הינו גוף המכירות לשלושה קווי מוצר עיקריים:

•    Network הכולל את משפחת מתגי ה-LAN וה-Data Center, מוצרי ה Wireless ומערכות הניהול הידועות.
•    Communication הכולל את משפחת מוצרי הטלפוניה וה-UC, ה-OMNIPCX המובילים
•    Genesys – המוצר המוביל בעולם מזה עשור בתחום ניהול מוקדי שירות לקוחות והפתרונות החדשניים לניהול רשתות חברתיות וניהול מערכי ה-Back Office.

אירועים קרובים