תוכן שיווקי

אדוונטק פיתחה מגזין אינטרנטי מבוסס SharePoint 2010 עבור המרכז הבינתחומי הרצליה

26/07/2011 15:23
משווקת ומיישמת את פתרונות SAP Success Factors. אדוונטק

אדוונטק השלימה פיתוח של מגזין אינטרנטי מבוסס SharePoint 2010 עבור המרכז הבינתחומי הרצליה. המגזין, אשר נקרא "אוונגרד", משמש להצגת חדשות, דעות, אירועים וכתבות מתחומים שונים וישמש את האוכלוסיות השונות של המרכז הבינתחומי הרצליה.

עד היום, היה נשלח אוונגרד באימייל כדף HTML, ללא יכולות חיפוש בכתבות, גישה לעלונים קודמים, הוספת תגובות לכתבות, קישור לאפליקציות חברתיות או צפייה בתכנים דינאמיים. הפתרון החדש, Avantgarde Magazine, מאפשר יצירת וניהול כתבות בפלטפורמה מתקדמת, קידום כתבות ע"פ הכתבה הנצפת ביותר או המטוקבקת ביותר, הצגת סרטים ותוכן דינאמי. הפתרון כולל סט של כלים שמטרתם לעזור למנהלי התוכן להוסיף כתבות ודעות למגזין בצורה קלה ומהירה תוך שימוש בעורכי התוכן מהמתקדמים הקיימים תוך יכולות להוספת סרטים, תמונות וציטוטים בכתבה והכל תוך שימוש בתהליכי פרסום מסודרים. בנוסף כולל הפתרון כלים המסייעים לגולש, מלבד קריאה נעימה של התכנים,  גם יכולות להגיב ולדרג כתבות, להתחבר לאפליקציות חברתיות המקושרות למרכז הבינתחומי ולהרשם לרשימת התפוצה.

בהיבט הטכנולוגי, הפתרון יושם ע"י צוות מומחים של אדוונטק בסביבת הפיתוח של מיקרוסופט. הפתרון מבוסס על תשתית SharePoint Server 2010 כאתר אינטרנט, מנוע החיפוש, וכבסיס לניהול לניהול הכתבות והדעות. בסביבת הפיתוח נעשה שימוש ב-Visual Studio 2010 ,SharePoint Designer 2010 ושרת ניהול התצורה Team Foundation Server, כאמצעי להעברת משימות לצוותי הפיתוח על בסיס דרישת הלקוח הסופי.

אירועים קרובים