תוכן שיווקי

VMware הציגה את חבילת Vsphere 5 בכנס VMware FORUM 2011

26/07/2011 15:41

כאלף משתתפים, שותפים ולקוחות עסקיים, וכן מספר בכירים מהנהלת החברה העולמית, הגיעו למלון הילטון כדי להשתתף בכנס VMware FORUM 2011, שנערך בשבוע שעבר. בכנס הוצגה הגרסה החדשה, גרסה 5, של חבילת התוכנות vSphere.

"היום אנחנו מכריזים על הדור החמישי של vSphere, קו חדש של מוצרי תשתית לענן. אין מדובר בעוד גרסה, מדובר בקפיצת מדרגה שבה הושקעו בשנתיים האחרונות למעלה ממליון שעות פיתוח", אמר רון קוהבלום, מנהל הפעילות של VMware בישראל בנאום הפותח של בכנס. "הוספנו 200 תכונות חדשות ,אנחנו מאפשרים כעת להקים שרתי ענק וירטואליים שמיועדים עבור הרצה מיטבית של מסדי נתונים כבדים, הכפלנו פי ארבעה את ביצועי המעבד בהשוואה לגרסה אותה אתם מריצים כיום, והכפלנו פי עשרה את ה-I/O וניתן להריץ כיום מליון IOPS למכונה".

לפי קוהבלום, כל שרת וירטואלי שפועל תחת הגרסה החדשה יוכל לטפל ב-2 מיליארד טרנזקציות ליום, ומדובר בקו מוצרים שמהווה תשתית אמינה, יציבה ומתקדמת לבניית ענן המחשוב.

בהמשך סיכם קוהבלום את פעילות החברה בישראל בארבע השנים האחרונות. "סניף VMware ישראל צמח מ-4 עובדים שהיוו את גרעין המכירות הראשון, לחברה בה עובדים כ-150 איש כולל בשני מרכזי פיתוח, ואנחנו עוד לא סיימנו בגיוס האנשים", הוא אמר. "ניתן לקבוע כי vSphere הפכה לסטנדרד דה-פקטו של תשתית ה-IT בישראל. נתח השוק של VMware ישראל בתחום הוירטואליזציה הוא מהגבוהים בעולם. צעל 95% ממאה החברות הגדולות במשק הישראלי משתמשות בטכנולוגיה שלנו ובהם כל הבנקים, כל חברות הביטוח, צה"ל ומערכת הביטחון, כל חברות הסלולר ואין ספור חברות בתעשייה".

להערכתו של קוהבלום כ-50% מעומס המחשוב בישראל מורץ בשרתים וירטואליים המתבססים על ארכיטקטורת vSphere. "הם חוסכים כך באנרגיה של מאות קילווטים חשמל, מקטינים באופן דרסטי את זיהום הסביבה ומשיגים חסכון עצום בשטחי נדל"ן, ובעצם משיגים שיפור ביעילות העסקית, הגמישות והשרידות ברמה שאין דומה לה", הוא אמר.

ז'אן פייר ברולארד, סגן נשיא לאזור SEMEA התייחס למעמדה של החברה ולכוחה בשוק: "VMware הוכרזה על ידי גרטנר ביוני 2011 כחברה המובילה בתחום הוירטואליזציה עבור מעבדי x86 וזה  מראה על כוחנו ועל היכולות שלנו להעביר את המשתמשים שלנו לענן", הוא אמר. "אנחנו גם מכריזים במקביל על דור חדש של יישומים, ואנחנו עושים את זה בשלוש שכבות דרך למעלה מ-1,300 שותפים טכניים, 2,500 שותפים לערוץ וכ-60 אלף מקצוענים מורשים. בישראל יש לנו כבר למעלה מ-10 ספקי שירות ולמעלה ל-60 שותפים עסקיים".

אופיר זמיר, המנהל הטכני של אזור הים התיכון, דיבר על חלק מהיכולות של חבילת vSphere 5. "החבילה החדשה מציעה כלים אוטומטיים מובנים שמאפשרים ניהול ממוכן של הקצאת משאבי המחשוב, האחסון והתקשורת הווירטואליים, כולל חיבור למערכת vCloud Director שמאפשרת יכולות אוטומציה נוספות כדוגמת שירות עצמי, אפס מעורבות לאחר קביעת מדיניות פעולה עבור כל יישום ויישום. עם גרסה 1.5 של vCloud Director אפשר לחסוך עד 60% בשטח האחסון, עם שמירה על מדיניות אבטחת מידע שאינה תלויה כבר במקום פיזי. גרסה זו מאפשרת לקבוע רמות שונות של שירות, ובהתאם לכך כל תוכנית מוצאת באופן אוטומטי את שכבת החשיבות לה היא שייכת, כשניתן להגדיר ששכבות מסוימות נשארות בענן המקומי ו אחרות ניתן לנייד לענן הציבורי".

אירועים קרובים