תוכן שיווקי

שיחה עם רובי כהן, Senior Solution Architect בחטיבת התקשורת של HP, לקראת כנס מיוחד ללקוחות התחום

04/09/2011 14:57

שלום, רובי. אני תופסת אותך בהכנות לקראת אירוע התקשורת של HP, אשר יתקיים בעוד כשבועיים בת"א. ספר לנו קצת על עצמך. מי אתה? כמה שנים בחברה? מה התפקיד שלך בחברה?
שמי רובי כהן, אני עובד כ-Senior Solution Architect בקבוצת התקשורת של HP וההתמחות שלי היא תקשורת נתונים ואבטחת מידע.

אני נשוי, אב לבן בן שנתיים ומתגורר בפתח תקווה בעשור האחרון. בשנת 1997 השתחררתי מצה"ל לאחר שירות לא קצר בממר"ם ומאז ועד היום אני עוסק בתחום התקשורת ואבטחת המידע – החל מניהול צוות התקנות ושירות גדול, מתן יעוץ לפני הקמה וניהול פרויקטים בארץ ובחו"ל (במיוחד ב-ISP). לפני כשנה הצטרפתי ל-HP כאשר תפקיד זה היה למעשה המשך טבעי לתפקידי בחברת 3Com, אשר נרכשה על ידי HP באותה התקופה.

איך עברה השנה האחרונה עליך בתחום התקשורת? מה עשיתם השנה? מהם ההישגים שהובלת אליהם?
תחום התקשורת בארץ ובעולם הינו תחום תוסס, העובר שינוי משמעותי בעת האחרונה, בין השאר בשל כניסה משמעותית מאד של HP לתחום. במסגרת עבודתי, בעיקר בתחומי הממשלה, הובלתי פתרונות משולבים בעשרות משרדי ממשלה וחברות סמך במסגרת היותה של HP זכיין חשכ"ל בין השאר בנושא Networking.

מה מיוחד בתחום התקשורת של HP, ומה ההבטחה שלנו ללקוחות?
HP התחייבה להוביל לשינוי בתחום התקשורת, שינוי שמהותו בפתרונות פתוחים. לא עוד פרוטוקולים קנייניים הכובלים ליצרן בודד, אלא כאלה שהינם קלים ונוחים לשדרוג המבטיחים יחס עלות-תועלת מן הטובים בתעשיה. אנו מבטיחים ללקוחות שנמשיך להיות בקדמת הטכנולוגיה הסטנדרטית, נמשיך לפתח טכנולוגיות חדשות (ממוצע של 11 פטנטים ביום זה לא מעט) ולספק ללקוחות שלנו פתרונות קצה לקצה מהירים, טובים ויעילים – הן מבחינת עלות-תועלת והן מבחינת חסכון בעלויות אנרגיה.

לקראת אירוע HP

בכנס השנתי שיתקיים ב-14.09 במלון שרתון, אתה מעביר הרצאה מרכזית. האם תוכל לחשוף פרטים ראשונים מהצפוי בה?
רוב האנליסטים הנחשבים בשוק מדברים על Dual Vendor Strategy כאסטרטגיה נכונה לכל הארגונים בהקמת תשתיות תקשורת. במצגת שלי בכנס, אני מתכוון להציג למה זו אסטרטגיה נכונה, להראות היכן HP ממש עוזרת ללקוח להכניס יצרן נוסף וכיצד אנחנו מתקדמים לעבר מקומנו בפסגה.

מהו המסר שלך ללקוחות? למה חשוב להגיע לכנס?
HP מובילה את תחום ה-IT ומוצרי התקשרות שלנו קיימים מזה כ-30 שנה! אני חושב שלכל לקוח חשוב להגיע לכנס, כדי להיחשף לטכנולוגיות שלנו, לפורטפוליו הרחב שיש לנו היום ולראות כיצד אנו יכולים לעזור לכל אחד מהלקוחות שלנו לחסוך בעלויות בלי פשרות טכנולוגיות.

תודה רובי. נשמע מעניין ומבטיח. להתראות בכנס.

אירועים קרובים