תוכן שיווקי

לקראת אירוע | שיחה עם ישראל ברקו, Senior solution architect בחטיבת התקשורת של HP

07/09/2011 15:11

שלום ישראל ברקו. אני תופסת אותך בהכנות לקראת אירוע התקשורת של HP, אשר יתקיים בשבוע הבא בת"א. ספר לנו קצת על עצמך. מי אתה? כמה שנים בחברה? מה התפקיד שלך בחברה?
שמי ישראל ברקו  נשוי ואב לשלושה ילדים וסב לשני נכדים. התחלתי לעבוד בחברת דיגיטל בשנת 1983, בתפקידי השונים עסקתי בתחומים טכניים ובעיקר בתקשורת. בשנת 2003 הייתי שותף להחדרת ProCurve – מוצרי התקשורת של HP, לשוק הישראלי – מה שהווה אתגר עבורי, שהמשיך עם רכישתה של 3Com. בתפקידי היום אני משמש כ-Senior solution architect בחטיבת התקשורת של HP. אני עוסק בתחום התקשורת כבר 30 שנה – עוד מהימים של כבלי קואקס (קודחים בכבל לחבר Device).

מספר תחביבים לי: חובב רדיו משנות העשרה (תחביב אשר היום בעידן האינטרנט אינו מושך הרבה בני נוער), תחביב נוסף טיולי שטח ברכבי 4X4 עם אהבה למדבר, ובוגר מכון אבשלום ללימדי ארץ ישראל.

איך עברה השנה האחרונה עליך בתחום התקשורת? מה עשיתם השנה? מהם ההשגים שהובלת אליהם?
שנה זו מציינת אצלי את שנת השינוי הגדול –  רכישת 3Com והטמעתה, וכן שילוב בקבוצת הנטוורקינג. בשנה זו הכפלנו את הכנסותנו לעומת השנה שקדמה לה.

מה מיוחד בתחום התקשורת של HP, ומה ההבטחה שלנו ללקוחות?
HP  ממוצבת כיום באופן ברור במקום השני בעולם. לקוחות מבקשים לבדוק שילוב עם קו המוצרים הרחב של HP כחלק מהחיפוש אחר פתרון תקשורת. ל-HP קו מוצרים מלא לרשת התקשורת החל מרשתות אירגוניות גדולות (Enterprise) עד לרשתות קטנות,  פתרונות של LAN, WAN, WIRLES, SECURITY. מיזוג עיסקי התקשורת לחטיבת המוצרים והשרותים למעשה מגדילה באופן משמעותי את החשיפה לשוק ומבטאת את החשיבות הרבה ש-HP מעניקה לנושא הקישוריות.

אנו מציעים ללקוחותנו סט של פתרונות משולבים כמקשה אחת ברשתות קוויות ואלחוטיות. יש לנו יכולות אינטגרציה לארגונים גדולים ובין לאומיים בשיתוף חטיבת השרותים (ES) והחשוב מכולם – אנחנו היצרן היחיד שנותן אחריות לכל החיים ברוב קוי המוצרים עדכוני תוכנה, תמיכה טלפונית – וכל זאת במחיר הרכישה הראשוני וללא תשלום נוסף.

לקראת אירוע HP

מה הציפיות שלך מכנס הלקוחות שיתקיים ב-14.09 במלון שרתון?

אני מצפה מהלקוחות שלנו להיות קשובים לפתרונות של HP, לקחת חלק בהורדת העלויות הכוללת ברשת התקשורת שלהם ולהבין שיש אלטרנטיבה "שפויה" למתחרים.

מהו המסר שלך ללקוחות? למה חשוב להגיע לכנס?
יש שחקן רציני ואיכותי בשוק ובעידן כלכלי כמו זה שאנחנו נמצאים בו היום אנו מהווים אלטרנטיבה שפויה ולכן חשוב שיבואו ויקשיבו לחידושים הן במוצרים והן באיכות השרות שאנו נותנים.

נשמע מעניין ומבטיח. להתראות בכנס.

אירועים קרובים